حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه موقت سمنان:

رژیم‌صهیونیستی با مظلوم‌نمایی دنبال مشروعیت‌سازی است

رژیم‌صهیونیستی با مظلوم‌نمایی دنبال مشروعیت‌سازی است

امام جمعه موقت سمنان گفت: دشمن صهیونیستی از طریق بازو‌های رسانه‌ای خود سعی می‌کند جای ظالم و مظلوم را تغییر دهد و از رژیم کودک‌کش خود یک تصویر تطهیر شده به نمایش بگذارد.

حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری و هشدار ایشان نسبت به مظلوم‌نمایی رژیم جعلی صهیونیستی گفت: دشمن صهیونیستی از طریق بازو‌های رسانه‌ای خود سعی می‌کند جای ظالم و مظلوم را تغییر دهد و از رژیم کودک‌کش خود یک تصویر تطهیر شده و مظلوم به جهان القا کند و در این میان باید افکار عمومی هوشیار باشند.

 

وی یکی از علل این مظلوم نمایی و پروپاگاندای رسانه ای صهیونیست‌ها را تلاش برای مشروعیت‌بخشی به جنایات خود دانست و افزود: آنها امروز بدترین جنایات و قطع کمک‌های غذایی و دارویی و شرایط دشواری را برای غیرنظامیان فراهم کردند و از این طریق می‌خواهند در افکارعمومی جهان به نوعی انتقام از ظلم در حق خودشان را نمایان کنند.

 

امام جمعه موقت سمنان در رابطه با هدف دیگر صهیونیست‌ها ازمظلوم نمایی توضیح داد: آنها در تلاش هستند با مظلوم‌نمایی و جلب توجه افکار عمومی جهان راهی برای تضعیف جبهه مقاومت و همچنین ایجاد دودستگی یا چنددستگی در میان فلسطینی‌ها پیدا کنند و این سیاست را پیش‌تر در نوار غزه و کرانه باختری ایجاد کرده بودند.

 

حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به سکوت تاسف بار مدعیان حقوق بشر ابراز کرد:  تنها قدرت و نیرویی که موجودیت صهیونیست‌ها را تهدید می‌کند، نیروی مقاومت و به طور خاص نیرو‌های حماس در نوار غزه است، در حالی که سایر کشور‌ها به دلیل ضعف سیاسی و نداشتن استقلال و همچنین وجود رهبران دست‌نشانده نه تنها جرات و توان مقابله با رژیم‌صهیونیستی را ندارند بلکه پیش‌تر یا روابط دیپلماتیک با این رژیم جعلی برقرار کرده بودند یا در پی عادی‌سازی با رژیم‌صهیونیستی بودند. 

 

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها با طوفان الاقصی از هم پاشید، بیان داشت: حال صهیونیست‌ها در تلاش هستند این هیمنه پوشالی را از طریق رسانه‌ها در افکار عمومی جهان بازسازی کنند، چراکه اگر نتوانند آن را بازسازی کنند، بی‌تردید بعد از این هیچ صهیونیستی نه اعتمادی به این رژیم جعلی می‌کند و نه کسی حاضر می‌شود در این شهرک‌ها سکونت کند. 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از