حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
کارشناس مسائل سیاسی:

ترور شهید هنیه اقدام بزدلانه صهیونیسم بود

ترور شهید هنیه اقدام بزدلانه صهیونیسم بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز رژیم صهیونیستی از تمامی جهات در محاصره جبهه مقاومت قرار گرفته و از سر استیصال دست به چنین جنایاتی می‌زند.

حسین هراسانیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به ترور شهید هنیه در تهران گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه حرکتی بزدلانه بود و این کار عزم و اراده ملت فلسطین و حامیان جبهه مقاومت را برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی افزایش خواهد داد.

وی در ادامه افزود: جهاد و شهادت حادثه‌ای نیست که متوقف شده و به تاریخ سپرده شود و فرماندهان و سرداران همیشه در خط مقدم شهادت قرار دارند و راه شهدا ادامه‌دار خواهد بود.

 کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: استکبار و صهیونیسم پس از عملیات «وعده صادق» ضربه‌ای سهمگین خورده‌اند و قدرت پوشالی‌شان در جهان دچار خدشه شده، بنابراین قصد دارند به هر نحوی آسیب و ضررهای وارده را پس از عملیات «وعده صادق» جبران کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرچه جنایات آمریکا و اسرائیل افزایش یابد به همان میزان سطح بیداری و آگاهی مردم جهان نسبت به حقایق این جنایات افزایش خواهد یافت.

 هراسانیان با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: حمله به کنسولگری ایران در سوریه نقض تمام قوانین بین‌المللی بود و بر طبق نظریه‌های مختلف در جهان ایران حق مشروع در پاسخ به این اقدام ناشایست را داشته است.

 وی عنوان کرد: در ترور شهید هنیه این مسئله مطرح هست که وی مهمان ما بود و ایران به‌عنوان میزبانی که مهمانش مورد ترور قرار گرفته حق مشروع در پیگیری و پاسخ به این جنایت را دارد.

هراسانیان ابراز کرد: مدعیان نظم نوین جهانی آن‌چنان در محاصرهٔ جبههٔ مقاومت گرفتار شده‌اند که نقص قوانین بین‌الملل با ترورهای آشکار و حمله به زن و کودک را بر ذبح‌شدن در افکار عمومی دنیا ترجیح می‌دهند.

 وی بیان کرد: شهادت حاج قاسم در فرودگاه بغداد، تثبیت و استحکام وحدت دو ملت ایران و عراق را در پی داشت و اکنون نیز شهادت هنیه در تهران، معنای عمیق استحکام بیشتر روابط  و حمایت ایران از مقاومت را به جهان مخابره می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از