حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل حفظ آثار استان سمنان خبر داد:

ساخت موزه تخصصی کودک و نوجوان در سمنان

ساخت موزه تخصصی کودک و نوجوان در سمنان

بنا بر گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، استفاده از توان و تجربه کشوری در حوزه بازی‌های رایانه‌ای و متاورس موزه تخصصی کودک و نوجوان برای اجرای برنامه‌های جذاب در دستور کار قرار دارد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، عباس مطهری با اشاره به استفاده از توان کسانی که تجربه کشوری در حوزه بازی‌های رایانه‌ای و متاورس دارند، گفت: طبقه پایین موزه دفاع مقدس این استان به موزه تخصصی کودک و نوجوان برای اجرای برنامه‌های  جذاب تبدیل می‌شود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان یک زمین ۶ هکتاری وجود دارد که می‌خواهیم در آنجا یک فضای پویا، فعال و تعاملی را رقم بزنیم و برای کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها آمفی‌تئاتر روباز ایجاد شود که بتوانیم با رزم نمایش‌های فرهنگی به‌صورت هنرمندانه داستان‌های دفاع مقدس را به‌مرور بازخوانی کنیم.

 

 وی تصریح کرد: در بخش موزه هم در حال رایزنی با کسانی هستیم که تجربه کشوری در حوزه بازی‌های رایانه‌ای، AR، VR و متاورس دارند و از ظرفیت‌های استان هم در این زمینه استفاده می‌کنیم تا طبقه پایین موزه دفاع مقدس استان سمنان را به موزه تخصصی کودک و نوجوان برای اجرای برنامه‌های جذاب تبدیل کنیم.

 

فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از