حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج آرادان:

ساده‌زیستی ویژگی برجسته امام راحل بود

ساده‌زیستی ویژگی برجسته امام راحل بود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج آرادان گفت: ساده‌زیستی یکی از ویژگی‌های برجسته امام خمینی بود که امروز باید همه مسئولان و مردم باید الگو قرار دهند.

عباسعلی کاظمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با محوریت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، گفت: برنامه‌هایی به مناسبت بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه در سطح شهرستان آرادان با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج و ائمه جماعت مساجد برگزار خواهد شد. 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج آرادان در ادامه افزود: سیزدهم خردادماه مصادف با شب ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) یک برنامه شهرستانی نیز باهدف بزرگداشت امام خمینی و دستاوردهای نهضتش با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفضلی استاد حوزه و دانشگاه سمنان هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرستان آرادان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نگاه‌ و منش امام خمینی (ره) آزادی از نظام سلطه و استکبار جهانی بود، اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب همواره ساده‌زیستی را در تمام مراحل زندگی خویش الگو قرار داد و مقابله در برابر هر تفکر انحرافی از اسلام ناب محمدی را سرلوحه خویش قرار داد که همه این موارد را امروز می‌توان در گسترش جبهه مقاومت در رفتار جوانان آمریکایی مشاهده کرد.

کاظمی همچنین تصریح کرد: به همین دلیل است که جوانان آمریکایی با نگاه به سبک زندگی و رفتار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) بابصیرت، به گسترش جبهه مقاومت پرداخته و مورد خطاب نامه مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه به اعزام کاروان زائران به مرقد مطهر امام راحل، اشاره کرد و افزود: هفت دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران از آرادان به تهران و بالعکس پیش‌بینی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اعزام بیش از ۳۰۰ زائر به‌سوی مرقد مطهر امام راحل (ره) بر عهده سپاه این منطقه است، خاطرنشان کرد: امنیت برگزاری و انتقال زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) با این مجموعه بوده و حضور پرشور آحاد مردم همچون سال‌های گذشته تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از