حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:

سند بنیادین مورد تأکید رهبری شکوفا می‌شود

سند بنیادین مورد تأکید رهبری شکوفا می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: مطالبات دانش‌آموزان باید همراه با مطالعه باشد؛ بنابراین نسبت به درک رسالت جهانی خود در نظم نوین جهانی اطلاعات بیشتری را کسب و به درک رسالت در درس‌خواندن بیشتر توجه کنید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، در نشست مشترک تشکل‌های دانش‌آموزی با مدیریت سید جمال وزیری مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به میزبانی آموزش‌وپرورش شهرستان دامغان برگزار شد.


مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان ضمن تشکر و تبریک روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه به مسئولین و دانش‌آموزان حاضر در این نشست گفت: همه مسئولین، دانش‌آموزان و والدین با حضور همیشگی و پررنگ در روز یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی خواهند زد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خاطرنشان کرد: سال گذشته بعد از اغتشاشات مراسم ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با حضور همه‌دانش‌آموزان و اولیا به‌صورت پررنگ برگزار شد که در مراسم امسال نیز رسالت معلمین و دانش‌آموزان دوچندان خواهد بود.

وزیری در ادامه افزود: همه ما در کنار یکدیگر با تلاش مضاعف به برکت خون شهدا جهت خشکاندن ریشه استکبار جهانی باید تلاش کنیم.

وی ضمن گرامیداشت نام و یاد و خاطره همه شهدا اذعان داشت: امروزه تمام جبهه کفر برای اینکه نوزاد ناخلف خود را همچنان بر ظلم به مردم فلسطین نگه دارند در مقابل محور مقاومت قرار گرفته است.

 

وزیری با اشاره به تعداد اندک مردم مظلوم غزه خاطرنشان کرد: همه کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه با تمام امکانات در جبهه کفر برای جبران شکست ترمیم‌ناپذیر اسرائیل در حال بمباران کودکان و زنان غزه هستند.

وزیری ابراز داشت: اسرائیل غاصب جرات مبارزه با مردان محور مقاومت را نداشته و نخواهد داشت اسرائیل بارها برای حمله زمینی به فلسطین اقدام کرده است؛ اما در مقابل این رژیم غاصب همیشه زنان و کودکان بی‌سلاح و بی‌گناه قرار داشته است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در رابطه‌ با مردان اصیل و واقعی غزه، افزود: مردان اصیل غزه نسل جیرالحاجز هستند جیرالحاجز فرزندانی هستند که در محاصره متولد شده‌اند دشمن غاصب با محدودکردن قسمت‌های از غزه و محروم‌کردن مردم آن منطقه برای چند روز و یا حتی چند سال مردم مظلوم را در محدودیت‌های شدید قرار می‌دادند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به‌خاطر این محدودیت‌های ظالمانه اسرائیل مادران برای تولد کودکانشان در پشت سیم‌خاردارها، پشت کیت‌های بازرسی و یا داخل آمبولانس فرزندان خود را با رنج‌ها فراوان به دنیا آورده‌اند که به این فرزندان نسل جیرالحاجز گفته می‌شود.

وزیری افزود: نسل جیرالحاجز بعد از چندین و چند سال نسل محور مقاومت را تشکیل داده‌اند که برای دفاع از کیان، ناموس و مادرانی که جان خود را ازدست‌داده‌اند با انجام طوفان الاقصی یک شکست جبران‌ناپذیری اطلاعاتی را برای استکبار جهانی رقم زدند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با اشاره به شکوفایی محور مقاومت در کشورهای مختلف اذعان داشت: هزاران‌هزار نفر در دفاع از مظلومیت ملت فلسطین حتی در کشورهای کفر و اروپایی به میدان آمده‌اند؛ بنابراین روز ۱۳ آبان‌ماه حضور همه ما نمایش و احساسی نیست.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ آبان‌ماه امسال با حضور همه‌ دانش‌آموزان اولیا و معلمان یک حرکت منطقی آغاز خواهد شد.

وزیری در ادامه با مطرح‌کردن دو سؤال چرا اسرائیل و اسرائیل چرا و تأکید بر آن افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) این پایگاه تروریستی باید از خاورمیانه برچیده شود و مردم در آینده نه‌چندان دوری اسرائیل را نابود خواهند کرد و یک نظم نوین جهانی اسلامی حاکم خواهد شد و سازمان بی امنیت سازمان امنیت روزی پشیمان خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با اشاره به تعالیم تلمود در تاریخ تحریف شده خاطرنشان کرد: از نظر یک شخص اسرائیلی خانه‌های اجانب که همانند طویله است مدعی هستند که اگر یک غیر یهودی در حال غرق شدن است نباید او را نجات داد و اگر او را نجات دهید گناه نابخشودنی مرتکب شده‌اید.

وی در ادامه ابراز داشت: مملکت ما به برکت خون شهدا از امنیت و وحدت در جامعه اسلامی برقرار است و دانش‌آموزان با بصیرت، فهم و آگاهی به دشمنان اجازه نخواهد داد توطئه‌های خود را به مرحله ظهور برسانند.

وزیری افزود: تدوین سند ۲۰۳۰ تحمیل‌کردن انگاره‌های تربیتی غرب که خود در این زمینه به بن‌بست رسیده‌اند برای نظام آموزش‌وپرورش در نظر گرفته شده بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن اصلی آمریکا، فهمیدن و اندیشیدن ملت‌های مسلمان است و ما با بصیرت و آگاهی مرگ سند ۲۰۳۰ را با چشم خود می‌بینم و در واقع سند ۲۰۳۰ مرده است و هم اکنون نیز اروپاییان در تلاش هستند که سند ۲۰ ۴۰ را تدوین و آن را بر ملت‌ها تحمیل کنند.

 

وی اذعان داشت: طراحی و تحمیل این سندها خللی در تعلیم‌وتربیت فرزندان میهن اسلامی ایجاد نخواهد کرد و امروزه زمان شکوفایی راهکارها و ابعاد عمیق سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است که به برکت خون شهدا روزبه‌روز ابعاد تحول سند بنیادین مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مدارس بیشتر شکوفا می‌شود.

وزیری در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خطاب به دانش‌آموزان مبنی بر امید به آینده خاطرنشان کرد: مطالبات دانش‌آموزان همراه با مطالعه باشد؛ بنابراین نسبت به درک رسالت جهانی خود در نظم نوین جهانی اطلاعات بیشتری را کسب کنید و به درک رسالت در درس‌خواندن بیشتر توجه کنید که با هموارکردن راه‌های سخت آینده نظام، انقلاب و پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران به دست توانمند شما دانش‌آموزان سپرده خواهد شد که این پرچم را به دست امام‌زمان (عج) برسانید.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از