حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه شاهرود:

سید محرومان مزد خدمت بی‌منّت را گرفت

سید محرومان مزد خدمت بی‌منّت را گرفت

امام جمعه شهرستان شاهرود گفت: آیت‌الله رئیسی مجاهد فی‌سبیل‌الله بود و در نهایت در مسیر خدمت مزد زحمات خود را گرفت و به سعادت رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه رئیس‌جمهور مردمی همواره منشأ خیر و برکات برای مردم ایران بوده است، گفت: وجود این رئیس‌جمهور محبوب چه در زمان تولیت آستان قدس رضوی و چه در پست‌های دیگر همواره موجب خدمات شایسته‌ای برای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

امام جمعه شاهرود در ادامه افزود: این مرد خدوم اهل پشت‌میزنشینی و راحت‌طلبی نبود و همواره برای مصالح کشور و خدمت‌رسانی به مردم در میدان عمل جهادگونه حضور یافت و در نهایت نیز در مسیر خدمت به فیض شهادت نائل آمد.

امینی با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان سمنان و حضور در جمع مردم شهرستان شاهرود بیان کرد: سفر وی در ماه گذشته در چنین ایّامی انجام شد و خاطرات ماندگاری از حضورش در شهرستان شاهرود به یادگار ماند و امیدوار هستم مصوبات سفر هیئت دولت در شهرستان شاهرود مانند زمان حیات رئیس‌جمهور پیگیری شود.

وی به بیان خاطره کوتاهی از زمان خدمت آیت‌الله رئیسی در تولیت آستان قدس رضوی اشاره کرد و افزود: سیّد محرومان به دنبال آن بود که همان‌گونه که مردم برای زیارت امام رضا (ع)  به مشهد مقدس عازم می‌شوند آستان قدس رضوی هم خدمات خود را به مردم در سراسر ایران اسلامی ارائه دهد و به همین خاطر در سراسر ایران دفتر خادمیان رضوی را توسعه داد.

بنا به گفته امینی، آیت‌الله رئیسی مجاهد فی‌سبیل‌الله بود و در نهایت در مسیر خدمت مزد زحمات خود را گرفت و به سعادت رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از