حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای استان سمنان؛

شهدا مسئولیت سنگینی به عهده ما گذاشتند

شهدا مسئولیت سنگینی به عهده ما گذاشتند

شهید «مصطفی بخشی‌غلامی» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: «ای برادر و خواهر مسلمان! دست از قرآن و اسلام برندارید. شهدا رفتند، اما مسئولیت سنگینی به عهده ما گذاشتند و از ولایت‌فقیه تا جان در بدن دارید، حمایت کنید.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، شهید «مصطفی بخشی‌غلامی» یکم اردیبهشت ۱۳۴۸ در شهرستان سمنان به دنیا آمد. پدرش اکبر، راننده بود و مادرش منور نام داشت. دانش‌‏آموز چهارم متوسطه بود. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و سوم دی‌ماه ۱۳۶۵ با سمت بی‏‌سیم‏‌چی در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای امامزاده یحیای زادگاهش قرار دارد.

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید:

ای عزیزان! دنیا مانند محل بازی کودکان است

ای عزیزان! دنیا مانند محل بازی کودکان است. عادت و شیوه دنیا آن است که پیوسته خود را بیاراید و زینت کند تا مردمان فردا را بیازماید. بهتر آن است که از آن دل بکنی و توشه آخرت را فراهم کنی؛ زیرا دنیا را ثبات نباشد. بنگرید به قبرستان‌ها، انسان‌ها را در خود گرفته و آغوش گشاده است و منتظر من و تو است. چه زیباست به گلزار شهدا نظر کنید که خود بهشتی دیگر است و اگر آنجا راه‌یابی چه نیکو و بهتر است.

اجرای قوانین سرنوشت ملت را به دست خود آن ملت می‌دهد

این اسلام که انقلاب بر اساس آن است و اهداف انقلاب اجرای کامل قوانین اسلام در جامعه است. قوانینی که صاحبان زر و زور و تزویر را سرجای خود می‌نشاند. سرنوشت ملتی را به دست خود آن ملت می‌دهد و این وحشتی است در دل تمامی آن‌هایی که به طریق مختلف ملت‌ها را تحت سیطره خویش دارند.

مسئولیتی که شهدا بر عهده ما گذاشتند

ای برادر و خواهر مسلمان! دست از قرآن و اسلام برندارید. شهدا رفتند، اما مسئولیت سنگینی به عهده ما گذاشتند و از ولایت‌فقیه تا جان در بدن دارید، حمایت کنید که این رهبری امام خمینی است کـه تداوم‌بخش راه پیامبر و ائمه ماست که ان‌شاءالله به حکومت جهانی حضرت مهدی، آقا امام‌زمان (عج) ختم شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از