حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه سرخه:

شهید هنیه مرد میدان و عمل بود

شهید هنیه مرد میدان و عمل بود

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: شهید هنیه سالیان سال درمبارزه با رژیم جنایت‌کار صهیونیستی، مرد میدان و عمل بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در خطبه نماز جمعه این هفته سرخه با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور، گفت: در هفته‌ای که گذشت مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور کشورمان انجام شد که نوید حرکت صادقانه و ادامه مسیر درست و شایسته‌ای که وجود داشته است را به مردم می‌دهد.

امام جمعه سرخه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ افزود: همچنان اولویت اصلی و قطعی کشور اقتصاد و بهبود شرایط معیشت است.

وی تصریح کرد: امیدواریم طبق وعده‌های رئیس‌جمهور در خیلی از شاخص‌ها در منطقه به رتبه‌های اول رسیده و طبق برنامه‌های مصوب مجلس بر اساس سیاست‌های کلی شرایط زندگی مردم بهبود یابد.

اشرف با اشاره به شهادت رهبر مقاوم، مجاهد، ثابت قدم و بصیر حرکت اسلامی فلسطین در ایران، بیان کرد: سخنرانی پرشور شهید هنیه در مراسم تشییع شهید سلیمانی بی‌نظیر و بی‌بدیل بود. 

وی خاطرنشان کرد: سابقه مجاهدت شهید هنیه در این ۶۰ سال عمر بابرکت در مقاومت فلسطین بسیار درخشان است.

به گفته امام جمعه سرخه، بیش از ۶۰ نفر از اعضای خانواده این شهید را به اشکال مختلف در میادین جنگ و یا ترور به شهادت رساندند؛ ولی شهید هنیه همچنان استوار و مقاوم به راه خود ادامه داد.

وی با بیان اینکه هنیه همچنین در تلاطم‌ها و سیاسی‌کاری‌هایی که در جبهه بین‌المللی صورت می‌گرفت، هیچ‌گاه طرف درست تاریخ را رها نکرد، گفت: در حرکت‌های بین‌المللی و ارتباطات با جبهه و گروه‌های مقاومت فلسطینی و دیگران بیشترین همراهی و وحدت را از خود نشان داد.

اشرف افزود: در جنگ رسانه‌ای با رژیم صهیونیستی نیز علی‌رغم اینکه سالیان متمادی در یک باریکه در محاصره بودند، نشان دادند دست برتر را دارند.

امام‌جمعه سرخه با اشاره به اینکه دشمن غاصب صهیونیستی مهمان ما را به خاک و خون کشید، گفت: این اقدام جنایت‌کار رژیم صهیونیستی، تعرض و تعدّی به‌تمامی اصول اخلاقی، سیاسی و تمامیت ارضی ماست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از