حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرماندار شهرستان دامغان:

ضرورت مشارکت در انتخابات تبیین شود

ضرورت مشارکت در انتخابات تبیین شود

فرماندار شهرستان دامغان گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات بر دوش آحاد ملت قرار دارد.

مهدی بندر آبادی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در مورد انتخابات زودهنگام ١۴٠٣ گفت: در آخرین روز از اردیبهشت‌ماه سال جاری، خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی در ادامه افزود : مردم قدرشناس در یک بدرقه میلیونی در مراسم تشییع شهدای خدمت که توسط ستاد برگزاری اعلام شده بود، حضور یافتند و حماسه ای دیگر آفریدند و قدرشناسی خود را نسبت به شهیدجمهورشان نشان دادند.

 فرماندار شهرستان دامغان ابراز کرد: به دنبال این حادثه تلخ و اندوهناک و بر مبنای قانون اساسی می‌بایست انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری در سطح کشور برگزار شود که براین‌اساس، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در روز هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

 این مقام مسئول عنوان کرد: ضرورت مشارکت پرشور مردمی در انتخابات بر هیچ‌کس پوشیده نیست و چهار راهبرد اساسی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در عرصه انتخابات یعنی مشارکت حداکثری، رقابت واقعی، سلامت و امنیت، در تمامی دوره‌ها، مهم‌ترین دستور کار و نقشه راه اجرایی خواهد بود.

وی تاکید کرد : همه باید تلاش کنیم که هرکسی که شرایط رأی دادن را دارد با خود پای صندوق‌های رأی همراه کنیم، زیرا ملت شریف ایران در حماسه تشییع شهدای خدمت نشان دادند که به خوبی پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و ان شاءالله حماسه دیگری در هشتم تیرماه با حضور مردم بصیررقم خواهد خورد.

 بندرآبادی افزود: تبیین اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و تبیین ضرورت مشارکت مردم در انتخابات، یکی از بزرگ‌ترین تکلیف‌هایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دوش تمامی آحاد ملت نهادند.

فرماندار شهرستان دامغان تأکید کرد که یقیناً برگزاری انتخابات، با حضور و مشارکت بالای مردمی نمایانگر اقتدار و قدرت بالای انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی است.

 بندرآبادی خاطرنشان کرد که از ظرفیت غرفه‌های مستقر در جشن بزرگ ولایت در شب عید سعید غدیر خم در دامغان، در حوزه تبیین اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین بیان ضرورت مشارکت در انتخابات پیشرو استفاده شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از