حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده انتظامی استان سمنان:

طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند آغاز می‌شود

طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند آغاز می‌شود

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: طرح نوروزی پلیس از 24 اسفند تا 15 فروردین با بسیج تمام نیروهای انتظامی و بسیجی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ رزمایش طرح ترافیکی نوروز 1403 در محل نیروی انتظامی استان سمنان با حضور فرمانده انتظامی استان سمنان،استاندار سمنان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

تصادفات جاده‌ای 23 درصد کاهش یافته است

سید محمدرضا هاشمی در این آیین با اشاره به کاهش 23 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان سمنان گفت: استان سمنان  در مسیر بین‌الحرمین قرار گرفته و با همراهی تمامی دستگاهها خوشبختانه شاد کاهش آمار تصادفات هستیم که جای قدردانی دارد.

استاندار سمنان در ادامه با بیان اینکه جلسات ستاد خدمات سفر به طور مرتب در حال برگزاری است، افزود: دو پیک سفر قبل و بعد از ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و باید تلاش شود جهت ماندگاری مسافران در شهر سمنان هم از جهت رونق گردشگری و کسب‌وکار و هم از جهت رفع خستگی رانندگان و سفر بی مخاطره اقدامات لازم انجام گیرد.

وی همچنین ابراز کرد: تمامی امکانات بهداشتی و درمانی نیز برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی آماده‌به‌کار هستند و تدابیری اندیشیده شده است تا اگر حوادث جاده‌ای رخ داد همراهان مصدومان در مدرسه‌ها یا مکانی نزدیک مرکز درمانی اسکان داده شوند.

260 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شناسایی شده است

جلیل موقوفه‌ئی نیز در این آیین با اشاره به فرارسیدن سال جدید و انجام برنامه‌ریزی لازم جهت اجرای طرح رزمایش نوروز  1403 گفت:طرح نوروزی پلیس از 24 اسفند تا 15 فروردین با بسیج تمام نیروهای پلیس راه، ستادی و دستگاه‌های برون سازمانی و استفاده از یگان پهپادی فراجا و حضور تیم‌ها ویگان‌های ویژه عملیات پلیس برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان در ادامه افزود: 260 نقطه حادثه خیز شناسایی شده و برای پوشش این نقاط نیروهای انتظامی  به همراه نیروهای بسیجی جهت پوشش و رصد در این نقاط حضور خواهند داشت.

بنا به گفته موقوفه‌ئی یگان پهپادی به‌صورت شبانه‌روزی برای تأمین نظم و امنیت جاده‌ای فعال است و رانندگانی که موجب حوادث خطرساز و حادثه‌آفرین می‌شود را رصد و شناسایی می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از