حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

طنین فریادهای حمایت از مردم غزه در سمنان

طنین فریادهای حمایت از مردم غزه در سمنان

امروز همزمان با سراسر کشور مردم استان سمنان نیز در حمایت از مظلومان غزه به صحنه آمدند تا انزجار خود را از این رژیم جعلی به دنیا نشان دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ امروز روز عزای عمومی برای امت مسلمان است که این چنین شاهد مرگ انسانیت در گوشه‌ای از جهان هستند و قطعاً قطره‌قطره خون مردم بی‌گناه فلسطین و غزه رژیم جعلی را به سقوط نزدیک‌تر خواهد کرد.

 

امروز شاهد هستیم که در سراسر دنیا یک نفرت عمومی نسبت به این رزیم منحوس به وجود آمده و  بی‌شک ادامه حیات و استمرار اعمال وحشیانه عاملان و بانیان این اقدام شرم‌آور و ضدبشری غیرقابل‌تحمل بوده و باید تمامی انسان‌ها در یک خیزش جهانی برای حذف این غده سرطانی اقدام و هرچه سریع‌تر این جرثومه نکبت را از دامان بشریت پاک کنند.

 

امروز یک عرصه بزرگ امتحان الهی است که نه صرفاً بحث اعتقادات و اسلام بلکه انسانیت افراد به آزمون گذاشته شده است و درحالی‌که در قلب اروپا بر علیه این جنایات مردم به پا خواستند، سکوت معنادار مجامع حقوق بشری که وظیفه ذاتی آنها تأمین صلح و امنیت جهانی است نشان از بی‌اراده بودن این سازمان‌ها در وظایفشان و جانب‌داری آنها از استعمارگران است.

 

از سوی دیگر مدعیانی که نسبت به فوت طبیعی یک فرد در کشور ما جوسازی رسانه‌ای به راه می‌اندازند و دلسوز حقوق زنان می‌شوند امروز در مقابل کشتار صدها زن و کودک بی‌گناه در غزه چرا سکوت کرده‌اند و صدایی از آنها شنیده نمی‌شود؟

 

لذا در پی اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و کشتار بی‌رحمانه این مردم بی‌دفاع، بار دیگر مردم ولایت‌مدار و نوع‌دوست و همیشه در صحنه سمنان هم‌زمان با سراسر کشور برای همدردی با مظلومان غزه و همچنین ابراز انزجار از اقدامات غیرانسانی این رژیم به صحنه آمدند.

 

مردم سمنان در کنار سایر شهرهای ایران با حضور خود در تجمع امروز ضمن حمایت از مردم غزه و محکوم‌کردن جنایات این رژیم ضحاک و کودک‌کش خواستار پایان‌دادن به این جنایات ضدبشری از مجامع بین‌المللی و اقدام عملی دولت‌های مسلمان شدند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از