حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه سمنان:

عزت اسلام در گرو پیروزی فلسطین است

عزت اسلام در گرو پیروزی فلسطین است

امام‌جمعه سمنان گفت: مسئله فلسطین همان‌طور که امامین انقلاب بارها گفته‌اند، مسئله اول جهان اسلام است و امروز نیز عزت اسلام در گرو پیروزی مسلمانان در غزه و فلسطین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان که پس از پایان راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس در مصلی این شهر برگزار شد، گفت: مردم استان سمنان امسال هم به فرمان رهبر خود لبیک گفته و با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از صهیونیسم و استکبار جهانی نشان دادند و بابت این حضور پررنگ از آنها تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه سمنان در ادامه افزود: باتوجه‌به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر و مشخص‌شدن چهره حیوانی رژیم غاصب، مسئله غزه به یک مسئله جهانی تبدیل شده و آزادی‌خواهان جهان علیه این رژیم به پا خواسته‌اند و امیدوار هستیم این قیام به قیام حضرت بقیه الله متصل شده و به پیروزی نهایی ختم شود. 

وی همچنین با بیان اینکه امامین انقلاب همواره مسئله فلسطین را به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام مطرح  و حمایت خود را اعلان کرده‌اند و این موضوع امروز جهانی شده و به عیان مشخص است که عزت اسلام به پیروزی فلسطین برمی‌گردد.

بنا به گفته امام‌جمعه سمنان امروز صهیونیست‌ها از نگاه مردم جهان به حدی از انزجار و نفرت رسیده‌اند که حتی آمریکا نیز حمایت خود را از آنها برداشته و درحالی‌که همیشه قطعنامه‌های شورای امنیت را وتو می‌کرده؛ اما این بار مجبور به صدور رأی ممتنع شد.

مطیعی خاطرنشان کرد: توطئه رزیم صهیونیستی برای برقراری روابط دوستانه با کشورهای عربی و ایجاد خاورمیانه جدید با شکست روبرو شد و این توطئه شیطانی دامن خود آنها را گرفت و امروز مردم خودش علیه این رژیم به پا خاسته‌اند.

وی با اشاره به شهادت سردران رشید اسلام در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اسلامی در سوریه توضیح داد: رژیم غاصب صهیونیستی قصد داشت با این حرکت بازدارندگی ایران اسلامی را از بین برود درحالی‌که قدرت ایران اسلامی روزبه‌روز بیشتر خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از