حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) سمنان:

فساد ستیزی دولت مردمی علیه خودش استفاده شد

فساد ستیزی دولت مردمی علیه خودش استفاده شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) سمنان گفت: کشف عوامل اختلاس چایی دبش توسط دولت حاکم صورت گرفت؛ اما چون برای مردم تبیین نشد، افراد سودجو از عملکرد درست دولت علیه خودش استفاده کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، در شفاف سازی عملکرد فساد ستیزی دولت سیزدهم گفت: مسلماً در همه دولت‌های دنیا اختلاس کم‌وزیاد اتفاق می‌افتد و در کشور ایران نیز اختلاس توسط برخی افراد سودجو رقم می‌خورد؛ اما مطمئناً نسبت به کشورهای دیگر این عمل غیرقانونی کمتر اتفاق می‌افتاد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: ظاهراً ما ایرانی‌ها از اخبار بد خرسند می‌شویم و اگر در این میان خبر اختلاسی پیش آید هر فرد در جایگاه خود تبدیل به یک رسانه شده و این عمل غیرقانونی و غیرشرعی نقل مجالس می‌شود.

وی تصریح کرد: از اختلاس ۳ هزار میلیاردتومانی محمودرضا خاوری همه خبردار شدند؛ اما با اینکه حتی یک ریال از این ۳ هزار میلیارد تومان از کشور خارج نشده و تمام اموال به خزانه بازگردانده شد؛هیچ موج رسانه‌ای ایجاد نشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی دیباجی ضمن اشاره به عدم اعلام مقصر اصلی اختلاس 3هزارمیلیاردی خاطرنشان کرد: محمودرضا خاوری پادویی بیش نبود و مقصر اصلی شخصی به نام منصور آریا بود که باتوجه‌به جرم ارتکابی وی دستگاه قضایی حکم اعدام را  اعلام و اجرا کرد تا مردم بدانند قوانین حاکم برای همه یکسان است و حکومت اسلامی اجازه نمی‌دهد حق مردم در هیچ زمینه‌ای ضایع شود، اما متاسفانه مسئله به این مهمی برای اطلاع مردم رسانه‌ای نشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان دررابطه‌با اختلاس چایی دبش اظهار کرد: متأسفانه مردم اطلاع ندارند که کشف عوامل اختلاس چایی دبش توسط دولت حاکم و قوه قضائیه صورت گرفت و ریاست جمهور دولت سیزدهم دستور صدور حکم دستگیری و بررسی را صادر کرد، اما چون برخورد اصولی و به‌موقع دولت برای مردم تبیین نشد برخی افراد سودجو از همین عدم اطلاع‌رسانی از عملکرد درست دولت علیه خود دولت استفاده کردند.

وی اذعان داشت: برعکس تصور برخی افراد جامعه به‌خاطر هجمه‌های دشمنان مسئولین با افراد خاطی بدون هیچ چشم‌پوشی برخورد خواهند کرد؛ اما اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی دیباجی دررابطه‌با طرح‌های نیمه‌تمام دولت قبل اظهار کرد: طی دو سال گذشته تمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام دولت قبل توسط دولت حاکم یا به اتمام رسیده  و یا در حال تمام‌شدن است.

وی افزود: مردم باید بدانند بیش از ۷ هزار کارخانه‌ تولیدی و کارگاه‌های تعطیل شده دوباره به چرخه تولید بازگشته  و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهکاری دولت قبل بدون استقراض از بانک مرکزی و بدون چاپ پول توسط دولت سیزدهم تسویه شده است.

مسئول نمایندگی، ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید به اطلاع مردم برسانند که بیش از ده میلیون نفر در کشور تحت بیمه درمان قرار گرفته‌اند و پول آب و برق میلیون‌ها نفر خانواده بی‌بضاعت به‌صورت رایگان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی دیباجی خاطرنشان کرد: در کشور ایران کارهای بزرگی انجام شده است و دیگر از ریخت‌وپاش‌های دولت‌های قبل با پول بیت‌المال خبری نیست و از اعلام آمارهای غیرواقعی خودداری می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان در ادامه اذعان کرد: مردم بصیر استان سمنان باید بدانند ۱۶۰ واحد صنعتی در استان راه‌اندازی شده و بعد از ۱۸ سال نرخ بیکاری به کمتر از ۶ درصد رسیده است.

وی دررابطه‌ با رسانه‌ای نشدن اقدامات دولت خاطرنشان کرد: دولت جهت آگاهی و امید آفرینی در بین اقشار مختلف رسانه قوی ای ندارد که نمونه بارز این ضعف را در صحبت‌های رهبر معظم انقلاب متوجه شدیم به‌طوری که حضرت آقا در یک سخنرانی عملکرد یک هفته دولت را برشمردند و این نشان‌دهنده ضعف در اطلاع‌رسانی اقدامات صورت‌گرفته دولت برای عموم مردم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی دیباجی اظهار کرد: ما منکر معضلات و مشکلات اقتصادی کشور نیستیم و این در حالی است که این مشکلات جهانی است و فقط مختص به کشور ایران نیست که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته؛ اما رسانه‌ای نمی‌شود تا مردم بدانند مسئولین در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند و مردم هم می‌بایست در کنار مسئولین قرار بگیرند تا بر مشکلات فائق شویم.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از