حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/27 شمسی | 2024/10/18 میلادی
رزمنده دفاع مقدس:

عملیات مرصاد تجلی خودباوری رزمندگان بود

عملیات مرصاد تجلی خودباوری رزمندگان بود

رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه عملیات مرصاد تجلی خودباوری رزمندگان بود، گفت: مرصاد یکی از مهم‌ترین و حماسی‌ترین نبردهای دوران دفاع مقدس بود که نشان‌دهنده عزم و اراده قوی رزمندگان بود.

 علی عالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، با اشاره به اینکه قبل از عملیات مرصاد رزمندگان آمادگی برای نبرد نداشتند، گفت: رزمنده‌ها در فضای مرخصی پایان مأموریت و در اردوگاهی در مرز مستقر بودند و حتی تصور نمی‌کردند که همین محل اسکانشان به محل نبرد تبدیل خواهد شد.

 رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگانی که هیچ آمادگی نداشتند، جانانه‌ترین، پرمایه‌ترین، زیباترین دفاع را در مقابل منافقان انجام دادند، افزود: نیروها چنان رزم کردند و آماده شدند که گویی از 6 ماه قبل توجیه شده و ساختار سازمانی پیدا کرده بودند.

 وی تصریح کرد: منافقینی با پشتیبانی ارتش بعث عراق و با حمایت‌های همه‌جانبه رسانه‌های غربی و صهیونیستی، در یک تجاوز آشکار به سرزمین پاک و مقدس ایران حمله‌ور شدند.

 عالمی با اشاره به اینکه منافقین با استفاده از تجهیزات و خودروهای نظامی پیشرفته، به مرزهای غربی ما نفوذ کردند و قصد داشتند تا تهران پیشروی کنند، بیان کرد: اما رزمندگان استان سمنان مردانه و شجاعانه ایستادند و کاری کردند که شاید در صدر اسلام هم چنین چیزی اتفاق نیفتاده بود.

 این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه عملیات مرصاد تجلی خودباوری رزمندگان بود، خاطرنشان کرد: این نبرد، یکی از مهم‌ترین و حماسی‌ترین نبردهای دوران دفاع مقدس بود که نشان‌دهنده عزم و اراده قوی رزمندگان ایرانی بود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از