حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود:

فرد اصلح با بصیرت و آگاهی انتخاب شود

فرد اصلح با بصیرت و آگاهی انتخاب شود

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود گفت:خوشبختانه فضای انتخاباتی در شهرستان شاهرود با شور و حرارت زیادی در حال انجام است اما باید نماینده مردم با بصیرت و نه از روی هیجان انتخاب شود.

علی احمدی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مجلس یکی از قوای سه‌گانه است که در مباحث تصمیم‌گیری برای اداره کشور بسیار حائز اهمیت و مؤثر است.

وی بیان داشت: قطع به‌یقین مردم بادقت و توجه دست به انتخاب خواهند زد و ملاک‌های لازم یک نماینده را در انتخاب خود مدنظر قرار خواهند داد.

احمدی با اشاره به اینکه یقیناً بابصیرت مردم افرادی انتخاب شده که شایستگی حضور در مجلس را خواهند داشت، عنوان کرد: برای اینکه یک مجلسی در رأس امور شکل بگیرد لازم است افرادی وارد آن شوند که فاکتورها و مشخصاتی همچون معتمد و وکیل مردم بودن را در مجلس دارا باشند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه نماینده باید از تخصص کافی برخوردار باشد، عنوان کرد: نماینده مردم باید در تبیین قوانین کشور به شکلی رفتار کند که آنچه صلاح مردم است مورد تصویب قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس باید متعهد و متخصص، و پاک‌دست باشد،عنوان کرد: نماینده وقتی وارد مجلس می‌شود باید به شکلی رفتار کند که مردم بعد از گذشت چند ماه و چند سال از انتخاب خود پشیمان نشوند.

احمدی با بیان اینکه نماینده‌ها باید به سطح زندگی مردم عادی نزدیک باشند، خاطرنشان کرد: رفتارهای تجمل‌گرایانه یک نماینده آنها را از مردم جدا می‌کند و باید ساده‌زیستی ملاک شخصیت رفتاری یک نماینده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم باهوش و هوشیار هستند و به تبلیغات نامزدها بادقت بیشتری توجه کنند، عنوان داشت:خوشبختانه فضای انتخاباتی در شهرستان شاهرود با شور و حرارت زیادی در حال انجام است اما باید نماینده مردم با بصیرت و نه از روی هیجان انتخاب شود. 

این مقام مسئول با بیان اینکه به طور حتم مردم در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند یافت، گفت: انتخابات هم در بعد داخلی و هم خارجی  بسیار حائز اهمیت است و پیام‌های زیادی به دنبال دارد،همچنین حضور گسترده مردم نشان از این می‌دهد که موافق نظام هستند و به طور حتم بسیاری از حوادثی که ممکن است در آینده پیش بیاید با این حضور منتفی می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات به جهانیان نشان می‌دهد که مردم علی‌رغم گلایه‌های اقتصادی با نظام همراه و همسو هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از