حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای استان سمنان؛

فرزندان‌تان را فاطمه‌وار تربیت کنید

فرزندان‌تان را فاطمه‌وار تربیت کنید

شهید «علی نگهبان» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: « حجاب، عفت و پاکـدامنی را سـرلوحه زنـدگی خودتـان قـرار دهیـد و همیشه فاطمه‌وار و زینب‌گونه زندگی و مبارزه کنید و پیـام شـهیدان راه خـدا را همانـا بـه جهانیان برسانید.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»،  شهید علی نگهبان پنجم اردیبهشت ۱۳۴۵ در شهر بسطام از توابع شهرستان شاهرود به دنيا آمد. پدرش محمدحسن و مادرش نصیبه نام داشت. دانش‌آموز سوم راهنمایی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و دوم اسفند ۱۳۶۳ در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت گلوله و تركش به سر، شهید شد. پیکر وی را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید:

امانت خدا را به او برگردانید

پدر و مادر عزیزم! شما خیلی زحمـات سـنگینی کشـیدید ولـی ایـن فرزنـد شـما نتوانست حق شما را که آن حق فرزندی به پدر و مادر است ادا کند، ان‌شاءالله که ایـن حقیر را ببخشید. شما باید بدانید فرزندی که خدا به شما لطف کرده است یک امانت اسـت، شما هم باید افتخار کنید که فرزندتان در راه اعتلای دین مبین اسلام جانش را فدا کند؛ ایـن امانت را بدست خودش باز می‌سپارید.

 

به فرامین امام گوش دهید

ای برادران پیوسته در راه اعتلای اسلام عزیـز کوشا باشید و تمامی فرامین امام را به جان دل پذیرا باشید کـه زمـان، زمـان حسـین است و از شما تقاضا دارم که اسلحه شهیدان؛ این عزیزان زودتر سفر کرده خود را نگذاریـد بر روی زمین بماند و سعی کنید الگویی باشید برای دیگر برادران دینی خود.

 

همیشه فاطمه‌وار زندگی و مبارزه کنید

خواهران حجاب، عفت و پاکـدامنی را سـرلوحه زنـدگی خودتـان قـرار دهیـد و همیشه فاطمه‌وار و زینب‌گونه زندگی و مبارزه کنید و پیـام شـهیدان راه خـدا را همانـا بـه جهانیان برسانید و فرزندان‌تان را چنان تربیت کنید که هر کدام مبارزی باشـند در راه خـدا و ادامه دهنده راه شهیدانِ حق علیه باطل.

 

منبع: شبکه اطلاع‌رسانی نوید شاهد 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از