حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
معاون فرهنگی آموزش‌ و پرورش استان سمنان:

۳۲۰ پایگاه تابستانه در استان سمنان فعال است

۳۲۰ پایگاه تابستانه در استان سمنان فعال است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: فعالیت‌های تابستانی در ۳۲۰ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان استان سمنان از اوایل تیرماه در حال برگزاری است.

علی‌اصغر حسنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به شعار ویژه‌برنامه اوقات فراغت دانش‌آموزان با عنوان «تربیت بدون توقف»، گفت: در فصل تابستان نیز امر خطیر تربیت دانش‌آموزان متوقف نخواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش استان سمنان افزود: فعالیت‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان سمنانی با محوریت این شعار در حال اجراست.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در پایگاه‌های اوقات فراغت، اظهار کرد: فعالیت‌های تابستانی  در ۳۲۰ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان استان سمنان از اوایل تیرماه آغاز شده است.

حسنان همچنین تصریح کرد: ۱۸ کانون فرهنگی و ۱۲ دارالقرآن و پژوهش‌سراها و تعدادی از مدارس به عنوان اوقات فراغت معرفی شدند که دانش‌آموزان در برنامه‌های تابستانی شرکت کنند.

وی با اشاره به افتتاح پایگاه‌های اوقات فراغت در تمام شهرستان‌های استان، گفت: افتتاح اوقات فراغت استان سمنان از اول تیرماه به‌صورت نمادین در شهرستان سرخه برگزار شد.

به گفته این مقام مسئول، فعالیت‌های مختلف مشاوره‌ای، فنی، ورزشی، مهارتی، دینی و مذهبی و... در این پایگاه‌های اوقات فراغت برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

حسنان با تأکید بر جلب مشارکت خانواده‌ها در کلاس‌های تابستانه، گفت: برخی از کلاس‌ها برای خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان پیش‌بینی ‌شده و برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از