حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

لوازم صوتی و تصویری قاچاق در توقیف پلیس

لوازم صوتی و تصویری قاچاق در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق میلیاردی لوازم صوتی و تصویری توسط مأموران یکی از پاسگاه‌های انتظامی شهرستان شاهرود خبر داد.

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی استان سمنان، جلیل موقوفه ئی دررابطه‌با کشف کالای قاچاق در شهرستان شاهرود گفت: مأموران یکی از پاسگاه‌های انتظامی شهرستان شاهرود حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که در محور مشهد به پایتخت در حرکت بود مشکوک و با انجام اقدامات قانونی نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

وی با اشاره به بازرسی دقیق پلیس از کامیون، اضافه کرد: مأموران از داخل خودرو انواع لوازم صوتی و تصویری به همراه لوازم جانبی موبایل را کشف کردند.

 موقوفه ئی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: دراین‌رابطه پرونده تشکیل و همراه متهم به دادسرا اعزام شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع و بی‌چون‌وچرا با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالای قاچاق موارد مشکوک در این زمینه را با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از