حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان:

محوطه‌سازی ترمینال فرودگاه سمنان ماه آینده انجام می‌شود

محوطه‌سازی ترمینال فرودگاه سمنان ماه آینده انجام می‌شود

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان گفت: این محوطه‌سازی با تأمین اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در ماه آینده انجام خواهد شد.

حسین شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ در رابطه‌ با روند تکمیل جایگاه سوخت فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان، گفت: تکمیل این مهم در انتظار سفر دوم ریاست‌جمهوری به استان سمنان است و شرکت فرودگاهی با همراهی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود و دیگر مسئولان به دنبال درخواست تأمین اعتبار در این زمینه و برای تکمیل این بخش، از محل دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان سمنان هستند.


مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان در ادامه تصریح کرد: مبلغ موردنیاز جهت تکمیل این بخش به دلیل نوسان قیمت‌ها قابل‌ذکر نیست و تکمیل آن جزء وظایف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.


بنا به گفته شجاعی، نخستین پرواز بین‌المللی از این فرودگاه به مقصد نجف اشرف با ۱۰۰ درصد ظرفیت هواپیمای ایرباس ۳۲۰ روز ۱۰ شهریور با حضور زائران اربعین انجام‌گرفته و برنامه‌ریزی برای ادامه پروازها به مقاصد داخلی و همچنین عتبات نیازمند همراهی مردم و مسئولین استانی است و یکی از اولویت‌ها و رویکردهای ما در خصوص فرودگاه سمنان، برقراری پرواز عتبات‌عالیات است.


مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان از محوطه‌سازی ترمینال فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان در ماه آینده خبر داد و افزود: این محوطه‌سازی با تأمین اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در ماه آینده انجام خواهد شد.


این مقام مسئول اذعان کرد: برقراری پرواز و اعزام زائران به عتبات‌عالیات، تکمیل محوطه‌سازی، رفع نواقص و تکمیل جایگاه سوخت، زیباسازی بلوار ورودی فرودگاه توسط شهرداری و...نیازمند تخصیص مابقی اعتبارات در انتظار سفر دوم ریاست‌جمهوری به استان سمنان است.


به گزارش مرآت، فرودگاه سمنان تاکنون ۲۴ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور اعتبار دریافت کرد و طبق گزارش‌ها از سال ۱۳۹۴ تا پاییز ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز فرودگاه سمنان هزینه شد که ظرفیت خوبی برای توسعه این شهر و استان است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از