حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:

مدارس استان سمنان میزبان طرح جت شد

مدارس استان سمنان میزبان طرح جت شد

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش‌وپرورش و جبهه فرهنگ اجتماعی استان سمنان به‌منظور تحقق جهاد تبیین در بین دانش‌آموزان این استان امضا شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، سید جمال وزیری‌محبوب  در آیین امضای تفاهم‌نامه برگزاری بزرگ‌ترین رویداد جهاد تبیین دانش‌آموزی (طرح جت)، گفت: این طرح با بهره‌گیری از بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در موضوع جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و استفاده از منابع دست‌اول حوزه تبیین تهیه شده است.

 

وی اضافه کرد: هویت‌بخشی و ارتقای سطح اعتمادبه‌نفس در میان دانش‌آموزان و معلمان، خوداتکایی مدرسه با توانمندسازی دانش‌آموزان و فرهنگیان در مواجهه با سؤالات و ابهامات و شبهات جامعه، ظرفیت‌سازی برای کنشگری در مدارس و شبکه‌سازی معلمان و دانش‌آموزان توانمند و پای‌کار انقلاب از جمله دستاوردها و اهداف اجرای رویداد جهاد تبیین در مدارس استان سمنان است.

 وزیری تصریح کرد: این طرح با رویکرد تبیینی و با محوریت دانش‌آموز برگزار می‌شود و بلااستفاده از ظرفیت دانش‌آموزان و فضای همسالان به تبیین و پاسخ به سؤالات و شبهات دانش‌آموزان در زمینه‌های عفاف و حجاب و مسائل سیاسی و اجتماعی پرداخته می‌شود.

 

وی ادامه داد: رصد اخبار فضای مجازی، تحلیل اخبار در رسانه‌ها و پایش شبهات و پاسخ به آن از جمله فعالیت‌های دانش‌آموزان عضو لیگ جت است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: دانش‌آموزان در این طرح می‌توانند شبهات مختلف را در یک فضای صمیمی از همسالان دریافت و با استفاده از مهارت انتقادی که کسب کردند به شبهات همسالان پاسخ دهند.



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از