حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان:

مدرسه خشتی در استان سمنان وجود ندارد

مدرسه خشتی در استان سمنان وجود ندارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: بساط مدرسه‌های خشتی و گلی و دارای بخاری نفتی در استان سمنان از سال ۱۳۹۹ برچیده شد و اکنون مدرسه خشتی و گلی در استان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ امیرحسین قزوینیان در خصوص اقدامات انجام‌گرفته جهت توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار تأمین شده از محل مسئولیت اجتماعی بابت ساخت سه طرح آموزشی در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و گرمسار هزینه شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ادامه داد: مدرسه ۱۲ کلاسه در مهمان شهر سمنان با کمک کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان در وسعت یک هزار و ۹۹۶ مترمربع با هزینه‌کرد ۱۷۷ میلیارد ریال و مدرسه سه‌کلاسه در روستای خان خودی بیارجمند شاهرود با سرمایه‌گذاری سه میلیاردریالی در وسعت ۲۰۱ مترمربع با همراهی یک بانک عامل، در زمینه تحقق مسئولیت اجتماعی ساخته و تحویل شد.

وی اضافه کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه‌ای در گرمسار نیز با کمک کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان در وسعت یک هزار و ۹۹۶ مترمربع و با هزینه‌کرد ۱۷۰ میلیارد بهمن ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول تصریح کرد: بساط مدرسه‌های خشتی و گلی و دارای بخاری نفتی در استان سمنان از سال ۱۳۹۹ برچیده شد و اکنون مدرسه خشتی و گلی در استان وجود ندارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان اذعان داشت: از سال ۱۴۰۰ جمع‌آوری بخاری‌های گازی به همراه نوسازی موتورخانه‌های قدیمی و فرسوده در مدرسه‌های استان سمنان در دستور کار قرار گرفت و در قالب طرح‌های مختلف در حال اجرا است.

منبع:خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از