حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
بیانیه بنیاد حفظ آثار استان سمنان:

مدعیان دروغین به هیچ اصلی پایبند نیستند

مدعیان دروغین به هیچ اصلی پایبند نیستند

اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ﴿سوره مبارکه آل‌عمران آیه ۱۶۹﴾

در سالگرد شهادت سردار دل‌ها، جنایت‌کاران صهیونیست باز نتوانستند عظمت و بزرگی حاج‌قاسم را تحمل کنند و این بار با حرکت پلید و ناجوانمردانه خود در به‌شهادت‌رساندن تعدادی از هم‌وطنان با اقدامی تروریستی، خوی شیطانی خود را به نمایش گذاشتند.

جنایت‌کاران سنگدلی که نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان را تحمل کنند باید بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد.

عملیات تروریستی عوامل آمریکا و جنایت‌کار، بیش‌ازپیش حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران و همبستگی و پیوستگی امت اسلام به‌ویژه در آرمان فلسطین را به اثبات رساند.

اگرچه بدخواهان و دشمنان این ملت از سر عجز و درماندگی و باهدف دلسرد کردن مردم از آرمان‌های انقلاب و شهدا دست به این جنایت فجیع زدند، اما بار دیگر بر جهانیان ثابت شد که مدعیان دروغین حقوق بشر به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند.

اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ضمن ابراز تسلیت به بازماندگان شهدا و همدردی با مجروحان حادثه تروریستی کرمان تأکید دارد: بدون شک ملت سرافراز ایران در حمایت از مظلومان و مبارزه بی‌امان با ظالمان و مستکبران مقاوم‌تر از گذشته عمل خواهد کرد و با محکومیت این جنایت هولناک، با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت می‌کند و آمادگی خود را برای دفاع از اسلام، انقلاب و آرمان فلسطین اعلام می‌دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از