حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان:

مردم ایران پاسخ جنایات هولناک صهیونیست‌ها را دادند

مردم ایران پاسخ جنایات هولناک صهیونیست‌ها را دادند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: خروش مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه در روز استکبارستیزی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

محمد حمیدی در حاشیه راهپیمایی پرخروش مردم سمنان در روز ۱۳ آبان ماه ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت گفت: مردم ایران طی ۴۰ سال گذشته همواره خشم خود را نسبت به استکبار جهانی در راهپیمایی روز استکبارستیزی اعلام کردند اما امسال این حرکت پرخروش رنگ و بوی دیگری داشت.


وی در ادامه افزود: حضور نوجوانان و نسل و رویش‌های جدید انقلاب نشان‌دهنده آن است که آنها گوش‌به‌فرمان و مطیع امر رهبری بوده و با اذن ایشان در حمایت از مردم مظلوم غزه بپا می‌خیزند.


این مقام مسئول ابراز کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه حامی جنایت هستند و باید دست این جنایت‌کاران باهمت تمام آزادی‌خواهان جهان از عرصه سیاست کوتاه شود.


معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اذعان داشت: امروز محور مقاومت ریشه در انقلاب اسلامی دارد و امام (ره) فلسطین را پاره تن جهان اسلام دانستند و شاهد هستیم در قلب اروپا نیز با تبعیت از انقلاب اسلامی ایران مردم جهان بر علیه این رژیم غاصب قیام کرده‌اند.


بنا برگرفته معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هر کشوری که می‌خواهد در محکمه وجدان بشری متهم نشود باید از کودک‌کشی در فلسطین و غزه اعلام بیزاری کند.


معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: به رژیم فاسد و کودک‌کش صهیونیستی اعلام می‌کنیم همان‌طور که جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان، مرد و زن ایران اسلامی اربابان پهلوی را از این کشور بیرون راندند و تمام منافع آنها در این مملکت ریشه‌کن شد، به لطف الهی امروز نیز این غده سرطانی ریشه‌کن خواهد شد.


وی با بیان اینکه پیروزی ملت حماس و جبهه مقاومت بسیار نزدیک است، توضیح داد: همان‌طور که حضرت موسی را خداوند در رود نیل نجات داد، ملت مقاوم و مظلوم فلسطین نیز نجات خواهند یافت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از