حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه دامغان:

مردم روستای «کوه‌زر» قدردان شهید رئیسی هستند

مردم روستای «کوه‌زر» قدردان شهید رئیسی هستند

امام جمعه دامغان گفت: آبرسانی به منطقه محروم «کوه‌زر» از اقدامات مهم دولت سیزدهم و شهید آیت‎‌‌الله رئیسی بود و مردم این دیار قدردان زحمات این شهید هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ آبرسانی به منطقه محروم «کوه‌زر» در جنوبی‌ترین نقطه این شهرستان را از اقدامات مهم رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برشمرد و گفت: خدمات دولت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به مناطق محروم و صعب‌العبور بر هیچ‌کس پوشیده نیست و مردم قدردان زحمات این شهید هستند.

امام جمعه دامغان اظهار داشت: نگاه دولت شهید رئیسی به مناطق محروم در سراسر کشور کم‌نظیر بوده و اجرای پروژه‌های عمرانی همانند آبرسانی به منطقه محروم و دورافتاده «کوه‌زر» در جنوب شهرستان دامغان که مردم این منطقه از نداشتن آب آشامیدنی در مضیقه بودند مهم‌ترین اقدامات این دولت بوده که برای همیشه در اذهان مردم این منطقه ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آبرسانی به منطقه محروم «کوه‌زر» باهمت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور و با اختصاص اعتبار از سوی دولت شهید آیت‌الله رئیسی انجام گرفته است، گفت: طرح مذکور از بزرگ‌ترین طرح‌های آبرسانی در کشور بود و همه ما باید قدردان رئیس‌جمهور مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی باشیم که شخصیت جهادی خود را وقف خدمت به مردم کرد و برای خدمت صادقانه و بی‌منت شب و روز نمی‌شناخت. 

گفتنی است منطقه محروم «کوه‌زر» در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شهرستان دامغان واقع و شامل روستاهای کوه زر؛ سلم‌آباد؛ توچاهی؛ کوشاهی؛ کلو ؛ شیمی ؛ نوا است .

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از