حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد سمنان:

مشارکت حداقلی به نظام ضربه می‌زند

مشارکت حداقلی به نظام ضربه می‌زند

استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد سمنان گفت: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی هستند و در این مسیر مشارکت حداقلی به آنها فرصت گزافه‌گویی می‌دهد.

حسین ابوالفضلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه انتخابات یکی از مظاهر مشارکت شهروندان در نظام‌های مردمی است، گفت: کشور ما مفتخر به حکومت مردم‌سالاری دینی است و در این مسیر از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون 40 انتخابات سالم در کشور برگزار شده است.

استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد سمنان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات موجب پیشبرد اهداف نظام در ابعاد داخلی و خارجی خواهد شد، ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب در تلاش هستند که مردم را از انتخابات دلسرد کرده تا نشان دهند، پایان انقلاب اسلامی فرارسیده و در صحنه بودن مردم به گزافه‌گویی‌های آنها پایان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که به‌عنوان نامزد در انتخابات حضور یافتند از صلاحیت حداقلی مدنظر قانون برخوردار هستند، افزود:  در این میان اصلح‌ترین را مردم می‌بایست با هوشیاری و بصیرت و باتوجه‌به عملکرد و رفتار هر نامزد تشخیص دهند.

ابوالفضلی ابراز کرد: باید مراقب باشیم به نامزدی رأی ندهیم که مجدد کشور را در ریل غرب‌گرایی قرار داده و دستاوردهای ایجاد شده در دوران شهید جمهور را زیر سؤال ببرد.

وی همچنین تأکید کرد که مقام معظم رهبری بارها نسبت به  بهبود معیشت مردم در این سال‌ها اهتمام داشته‌اند و می‌بایست شخصی رئیس‌جمهور شود که بتواند مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع کرده و تورم را در کشور کاهش دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از