حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان خبر داد:

تخریب واحدهای مسکونی و مفقودی شهروند در سیل

تخریب واحدهای مسکونی و مفقودی شهروند در سیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: بر اثر شدت سیلاب تعدادی از واحدهای مسکونی تخریب شد و همچنین یک خانم در شهر رضوان بر اثر سیل ناپدید شده و در حال حاضر این شهروند مفقود است.

کمال طاهریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به وقوع سیلاب در شرق استان، گفت: بعدازظهر روز گذشته با بارش رگبارهای شدید در بخش کالپوش شهرستان میامی اتفاق افتاد که این بارندگی معادل ۶۰ کیلومتر در بازه زمانی دو ساعت موجب جاری‌شدن سیل و وقوع خسارت در زیر ساخت و حوزه تأسیسات زیربنایی شهری، روستایی و همچنین در حوزه کشاورزی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در ادامه افزود: بر اثر شدت سیلاب تعدادی از واحدهای مسکونی تخریب شد و بر اثر این اتفاق یک خانم در شهر رضوان ناپدید و در حال حاضر مفقود است.

طاهریان خاطرنشان کرد: گروه هلال‌احمر از ابتدای صبح در حال جستجو برای پیداکردن این شهروند هستند و از اولین ساعات وقوع این اتفاق استاندار سمنان در محل بخش کالپوش حاضر شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: ساعت یک بامداد جلسه مدیریت بحران در محل بخشداری کالپوش به ریاست استاندار سمنان برگزار شد و طی این جلسه استاندار دستورات لازم را به دستگاه‌های اجرایی ذیل ربط ابلاغ کرده است.

وی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، مدیریت مسکن، هلال‌احمر، راه و شهرسازی شهر و استان، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها در محل حاضر و در حال امدادرسانی و خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

طاهریان در ادامه افزود: گروهی از نیروهای هلال‌احمر به همراه شهرداری و دهیاری‌های منطقه در حال تخلیه سیلاب از منازل مسکونی شهروندان هستند و راهداری نیز در حال پاک‌سازی معابر اصلی و معابر شهری است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پایان از شهروندان خواست نکات ایمنی را بر اساس هشدارهای مدیریت بحران و سازمان هواشناسی جدی بگیرند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از