حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شاهرود:

منافع ملی آمریکا آمیخته به جنایت است

منافع ملی آمریکا آمیخته به جنایت است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: آمریکایی‌ها در هر زمینه‌ای برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جرم و جنایتی روی‌گردان نیستند و منافع ملی خود را با دروغ آمیخته به جنایت حفظ می‌کنند.

 عبدالله یونسیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، گفت: آمریکایی‌ها از زمان تشکیل کشور خود با خوی وحشی‌گری و قتل و کشتار سرخ‌پوستان و اعلام خود به‌عنوان نژاد برتر کشور آمریکا را تشکیل دادند.

 جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: آمریکایی‌ها در هر زمینه‌ای برای رسیدن به اهداف خود بدون درنظرگرفتن انسانیت از هیچ جرم و جنایتی روی‌گردان نیستند و منافع ملی خود را با دروغ آمیخته به جنایت حفظ می‌کند و در حال چپاول سرمایه کشورها است.

 وی در ادامه افزود: کشور آمریکا با حس برتری‌جویی توقع دارد کل دنیا در اختیار او باشد و تشکیل اسرائیل را با همین افکار تشکیل داد تا بتوانند بر کشورهای منطقه غلبه داشته باشد و جنایات فجیعی را برای حفظ منافع خود در کشورهای متعدد مرتکب شدند.

 جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود اظهار کرد: آمریکا نسبت به اعمال خشونت و جنایت در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کوتاهی نکرد و با تصویب کاپیتولاسیون قصد تثبیت انواع جنایات را در کشور ایران داشت و در کودتای ۲۸ مردادماه قصد داشت افراد دست‌نشانده خود در رأس مداخلات و جنایات قرار دهند.

 یونسیان خاطرنشان کرد: دشمنان شرقی و غربی نظام جمهوری اسلامی ایران را یک خطر جدی قلمداد کردند و استکبار جهانی شرق و غرب بر علیه ایران دست‌به‌دست هم دادند .

 اما استکبار در مقابل کشور دین‌دار و متحد ایران کم آورد و نتوانستند نظام جمهوری اسلامی ایران را از میان بردارند و در دوران جنگ تحمیلی با شکست مواجه شدند.

 وی افزود: قائله کردستان در اسفند ۵۷، قائله گنبدکاووس توسط گروهک‌های چریک‌های فدایی خلق، قائله خلق عرب در سال ۱۳۵۸ با تأکید بر ناسیونالیسم عرب، گروه فرقان و فتنه‌های مختلف از جمله جنایات آمریکا می‌توان عنوان کرد.

 جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: آمریکا وقتی متوجه شد با جنگ سخت نمی‌تواند به مقاصد شوم خود برسد در سال ۱۳۷۷ استحاله از درون را رقم زد و به دنبال افرادی بوده که هم زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران باشند هم بتوانند اهداف و برنامه‌های آمریکا را در ایران پیاده کنند. اما با این افکار هم به نتیجه‌ای که می‌خواستند نتوانستند دست یابند.

 یونسیان در ادامه افزود: در طی سالیان گذشته آمریکا در زمان‌ها و فرصت‌های مختلف اقدامات ویژه‌ای انجام داد از جمله فتنه‌های آمریکا و واکنش ملت ایران به‌وجودآمدن حماسه عظیم ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ بود که همچنین حماسه‌ای در هیچ جای دنیا به وجود نیامده است.

 وی خاطرنشان کرد: در ادامه فتنه‌های آمریکا برنامه‌ریزی مدیریت و هدایت اغتشاشات سال ۱۴۰۱ است که با برنامه‌ریزی دقیق در اتاق فکر آمریکا، اسرائیل و هم‌پیمانانشان این آشوب‌ها مدیریت می‌شد؛ اما بازهم آمریکا با شکست سختی مواجه شد و به نتیجه دلخواه نرسید.

 جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: امام جعفر صادق (ع) فرموده‌اند که دشمنان ما از احمق‌ها آفرید شده‌اند بر همین فرمایش دشمنان برنامه‌ریزی دقیق و کاملی داشتند؛ اما در محاسبات خود احمقانه برداشت کردند.

 یونسیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر محاسبات غلط دشمنان در اغتشاشات افزود: محاسبات آنان در مورد عکس‌العمل ملت ایران غلط بود و رهبری برجسته و محور اتحاد ملت ایران را نادیده گرفته بودند و موجب شکست همیشگی آمریکا در مقابل ملت غیور ایران شد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از