حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه موقت دامغان:

منتخبین ملت در مجلس، خادم مردم باشند

منتخبین ملت در مجلس، خادم مردم باشند

امام‌جمعه موقت دامغان با اشاره به آغاز کار مجلس دوازدهم و پیام رهبری، گفت: منتخبین به عنوان نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی خادم و خدمتگزار برای مردم باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی جیرانی در نماز جمعه این هفته شهر دامغان با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی از جایگاه والایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار است، گفت: نمایندگان مجلس به عنوان منتخبین ملت در مقابل پیام بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری به افتتاحیه مجلس دوازدهم مسئول باشند و آن را جامه عمل بپوشاند. 

امام‌ جمعه موقت دامغان در ادامه افزود: نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی طرح‌های را تصویب کنند که بار مالی برای دولت نداشته باشد و از تصویب طرح‌هایی که قابلیت اجرایی ندارد، پرهیز کنند. 

وی به پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به دانشجویان آمریکا اشاره و بیان کرد: در این پیام نکات ارزشمندی از سوی رهبر فرزانه انقلاب آورده شد که یکی از نکات تشکیل جبهه مقاومت در قلب آمریکاست که این جبهه در آن فراسوی جهان گسترش پیدا کرد. 

 جیرانی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالگرد معمار و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تسلیت این ایام از امام راحل به عنوان امید ملت ایران یاد و تصریح کرد: به برکت و وجود امام عظیم‌الشأن از همه مشکلات عبور کردیم.

وی تصریح کرد: امام راحل به ملت ایران ایمان داشت و با اتکاء به ایمان و تقوای الهی به هدفش رسید و امروز به برکت رهبری‌های آن پیر سفر کرده و رهبری‌های رهبر فرزانه انقلاب از همه مشکلات عبور و به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از