حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان:

مکتب حاج قاسم به ولایت گره خورده بود

مکتب حاج قاسم به ولایت گره خورده بود

جانشین سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مکتب شهید سلیمانی از اسلام ناب محمدی و تفکر امامین انقلاب نشئت‌گرفته بود و حاج‌قاسم خود را سرباز ولایت می‌دانست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا قنبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از سردار دل‌ها به‌عنوان یک مکتب و تفکر گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند حاج‌قاسم یک شخص نبود؛ بلکه مجموعه‌ای از خصایل والای انسانی و یک مکتب برگرفته از اندیشه امام راحل و گفتمان اسلام ناب محمدی بود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دشمن پس از گذشت چندین سال از شهادت سردار دل‌ها همچنان از نام و یاد او هراس دارد، افزود: مکتب و تفکر سلیمانی باعث رویش صدها سلیمانی دیگر می‌شود که ادامه‌دهنده راه حاج‌قاسم است و دشمن تاب‌وتوان تحمل این موضوع را ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: در مکتب حاج‌قاسم که از اسلام ناب محمدی و حکمرانی امیرالمؤمنین نشئت‌گرفته استکبار و ظلم در آن جایگاهی نداشته و ظلم‌ستیزی همواره جاری و ساری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبری خاطرنشان کرد: در گفتمان و تفکر امامین انقلاب هدف اصلی از انقلاب اسلامی تنها معطوف به مرزهای جغرافیایی ایران نبوده؛ بلکه ایجاد قسط و عدل در سراسر دنیا و یاری رساندن به مظلومان عالم مدنظر بوده و حاج‌قاسم به‌خوبی پرچم‌دار این تفکر بود.

بنا به گفته معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تمام موفقیت‌های امروز حماس و یمن و فلسطین و جبهه مقاومت نشئت‌گرفته از تفکر امامین انقلاب و همچنین حاج‌قاسم است که جرئت ایستادگی در برابر آمریکا را برای اولین‌بار به مردم دنیا داد تا بتوانند این شر مطلق را به انزوا بکشانند.

این مقام مسئول ابراز کرد که وظیفه امروز ما پیوند مستحکم با ولایت و دفاع از جایگاه ولایت و اسلام با جهاد تبیین است که تنها از این طریق می‌توانیم راه سردار سلیمانی را ادامه داده و با آرمان‌های او تجدید بیعت کنیم.

بنا به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان، خون‌های ریخته شده در مسیر مقاومت و جبهه اسلامی سبب خروش و جوشش صدها سلیمانی دیگر خواهد شد و دشمن باید بداند مردم ما از آرمان‌ها و اهداف خود دست نخواهند کشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از