حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس:

نامزدهای انتخابات به توصیه‌های رهبری عمل کنند

نامزدهای انتخابات به توصیه‌های رهبری عمل کنند

رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس گفت: نامزدهای انتخابات پیش‌رو اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و به توصیه‌های رهبری در این خصوص عمل کنند.

رضا احسانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی «رحمه‌الله»، گفت: حادثه‌ تلخ فقدان رئیس‌جمهور شهید هم در داخل کشور، هم در عرصه‌ جهانی، پیامدهایی دارد، و یکی از مسائل مهمّ تاریخ انقلاب محسوب می‌شود. 

وی در ادامه افزود: تمام ابعاد رفتار و گفتار آیت‌الله رئیسی یک مکتب است؛ هم برای سیاستمداران و هم برای رئیس‌جمهور آینده‌ به‌عنوان کسی که مورد اعتماد ملّت قرار گرفته است.

رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس تأکید کرد: مسئله حائز اهمیت این است که کشور با وجود از دست دادن رئیس‌جمهور توانست آرامش و امنیّت خود را به طور کامل حفظ کند و هیچ اخلالی در امور و شروع دوره جدید مجلس شورای اسلامی ایجاد نشد. 

وی همچنین تصریح کرد: انتخاباتی که پیش روی ما قرار دارد، بسیار حساس بوده و زمینه‌ساز دستاوردهای فراوان است و این انتخابات باید با مشارکت حداکثری مردم صورت پذیرد؛ زیرا تمام دنیا به حضور و انتخاب مردم کشورمان چشم دوخته‌اند.

احسانی ابراز کرد: برگزاری باشکوه انتخابات، مکمّل حماسه‌ بدرقه‌ شهیدان است مردم کشورمان احتیاج به یک رئیس‌جمهور متواضع، معتقد به مبانی انقلاب و دغدغه‌مند دارند تا مانند آیت‌الله رئیسی خستگی نشناسد و بتواند خلأهای به وجود آمده در کشور را پر کند‌.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های پیش‌روی انتخاباتی بین نامزدها، باید اخلاق حاکم باشد؛ بیانات سخیف و رفتارهای قبیح در مقابل سایر نامزدها نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه آبروی ملی کشورمان را به خطر می‌اندازد.

احسانی در ادامه افزود: صحنه انتخابات باید شورانگیز و حماسه‌آفرین باشد، درگیری و کش ‌و واکش بر سر به‌دست‌آوردن قدرت جایی در صحنه انتخابات ندارد. 

وی در نهایت تصریح کرد: بدون شک انتخاب ملت شریف ایران اصلح و بهترین گزینه خواهد بود و ان‌شاءالله یک رئیس‌جمهور شایسته‌ برای ملّت ایران تعیین خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از