حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
با افزایش تقاضا؛

نظارت بازار شب یلدای استان سمنان تشدید شد

نظارت بازار شب یلدای استان سمنان تشدید شد

سرپرست تعزیرات حکومتی استان سمنان از اجرای طرح افزایش نظارت بر بازارهای شب یلدا در سراسر استان با حضور بازرسان دستگاه‌های نظارتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»  محمد نجفی‌دهکردی، از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار عرضه اقلام اساسی استان سمنان خبر داد و تاکید کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید اقلامی مانند میوه و شیرینی، آجیل و خشکبار، مرغ و ماهی و گوشت برای شب یلدا طرح ویژه نظارتی در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی افزود: گشت مشترکی در این ایام از سوی تعزیرات حکومتی، صمت و اصناف و … در سراسر استان سمنان بر بازار اقلام مصرفی مورد نیاز مردم با اولویت کالاهای اساسی مذکور اجرایی می‌شود.

 

سرپرست تعزیرات حکومتی استان سمنان با بیان اینکه از ۱۸ لغایت ۳۰ آذرماه این طرح نظارتی در سراسر استان ادامه خواهد داشت، گفت: نظارت‌ها بر تمام مراکز عرضه اقلام اساسی استان در این طرح تشدید شده است.

 

نجفی‌دهکردی بیان کرد: رؤسای شعب تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان، بازرسان اتاق اصناف، بازرسان اداره کل جهاد کشاورزی و سازمان صنعت معدن و تجارت در این طرح مشترک در شهرستان‌های استان هم حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه رصد بازار شب یلدا توسط گروه‌های بازرسی و نظارت در دو نوبت صبح و عصر صورت می‌گیرد، افزود: با متخلفان در این طرح با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد.

 

سرپرست تعزیرات حکومتی استان سمنان با بیان اینکه به واسطه پهنه وسیع استان نیاز است که مردم هم به ما در این نظارت و بازرسی کمک کنند، ابراز کرد: سامانه ۱۳۴ تعزیرات و ۱۲۴ بازرسی و نظارت آمادگی درباره تخلفاتی مانند گران فروشی، کم فروشی، تقلب و … است.

 

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از