حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
استاندار سمنان:

نظارت بر مجتمع‌های بین‌راهی افزایش یابد

نظارت بر مجتمع‌های بین‌راهی افزایش یابد

استاندار سمنان گفت: نظارت و بازرسی در مجتمع‌های بین‌راهی، پارک‌ها و تمام اماکنی که مسافران می‌توانند اسکان کنند، افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، سید محمدرضا هاشمی بعدازظهر سه‌شنبه در نشست ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه این استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران رضوی آماده است، گفت: شیفت‌های مشاغلی مانند نانوایی، داروخانه‌ها و… مورد نظارت اصناف و مسئولان متولی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها برای استقبال از مسافران و زائران در آماده‌باش کامل باشند، افزود: نظارت و بازرسی در مجتمع‌های بین‌راهی، پارک‌ها و تمام اماکنی که مسافران می‌توانند اسکان کنند، افزایش یابد.

این مقام مسئول با اشاره به گشت‌های مشترک اصناف، راهداری، بهداشت، صنعت معدن و تجارت و… در طول ایام حضور مسافران نوروزی در استان گفت: هم‌زمان با فرارسیدن موج سفرهای نوروزی نظارت بر اماکن گردشگری استان تشدید شده است.

هاشمی با اشاره به آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز و همچنین نصب تابلوهای گردشگری برای شناساندن روستاهای گردشگرپذیر استان ابراز کرد: دهیاری‌ها مانند سال گذشته ماشین‌های دارای چراغ‌گردان خود در محورها را مستقر کرده و از ظرفیت ماشین‌های گشت منابع طبیعی نیز در این ایام استفاده شود.

وی افزود: لازم است دستگاه‌های متولی با محوریت فرمانداری‌ها برنامه‌های فرهنگی و شادی را برای مردم و مسافران در اماکن فرهنگی و تاریخی در نظر بگیرند.

استاندار سمنان در خاتمه گفت: شهرداران استان در حوزه پایش تصویری تلاش کنند تا دوربین‌های مستقر در شهرها را افزایش دهند.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از