حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان:

امانت‌دار آرای مردم هستیم

امانت‌دار آرای مردم هستیم

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو امانت‌دار آرای مردم هستیم، گفت: حق نظام، حق نامزد و حق مردم سه موردی که باید پاسداری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنعلی عربی غروب سه‌شنبه در همایش بزرگ تبیینی و آموزشی انتخابات ویژه نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسان و اعضای هیئت نظارت حوزه انتخابیه شاهرود و میامی به میزبانی سالن اجتماعات (تالار شقایقها) دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن بیان اینکه باید انتخابات را در روز جمعه به‌عنوان یک عبادت بدانیم، گفت: در این مسیر تقوا و اخلاص نیز به همراه این عبادت به وجود آمده و امانت‌داری محقق میشود.

وی ضمن بیان اینکه نظارت به معنای مچگیری نیست، افزود: قصد از نظارت این است که همه باهم بتوانیم در روز جمعه یک عبادت صحیح و درست داشته باشیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو امانت‌دار آرای مردم هستیم، ابراز داشت: حق نظام، حق نامزد و حق مردم سه موردی که باید پاسداری شود.

عربی ضمن بیان اینکه قرآن میفرماید شما بهترین امت هستید، تصریح کرد: مسیر پیش رو فراز و نشیب بسیاری وجود دارد و یکی از آنها ادای امانت است.

وی افزود: امیدواریم در ۱۱ اسفند سال جاری به کوری چشم دشمنان و به خوشحالی و شادی دل امام‌زمان و رهبر معظم انقلاب مشارکت قوی و پرشور در پای صندوقهای رأی را شاهد باشیم.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از