حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های استان سمنان:

هدف اصلی دشمن تقابل با ایران قوی است

هدف اصلی دشمن تقابل با ایران قوی است

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های استان سمنان گفت: همان‌طور که معظم له فرمودند ما در حال نزدیک‌شدن به قله‌ها هستیم و دشمن نمی‌تواند این موضوع را تحمل کند و به دنبال تقابل با ایران قوی است.

سید محمدعلی زرگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به شکست دشمن در فتنه آمریکایی- صهیونیستی سال گذشته گفت: طی سال‌های اخیر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باهدف تهی کردن درون انقلاب به دنبال ضربه‌زدن به‌نظام جمهوری اسلامی بودند؛ اما بصیرت مردم سبب شد همواره شکست بخورند.

 

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های استان سمنان در ادامه افزود: دشمنان نظام و انقلاب از همان ابتدای تشکیل حکومت اسلامی در ایران که امام خمینی (ره) پرچم مبارزه با استکبار، آمریکا و اسرائیل را بالا برد، به دنبال اقدامی بودند که اجازه ندهند این انقلاب ریشه بدواند و به پیروزی نهایی برسد.

 

وی با اشاره به نقشه بر آب‌شدن توطئه‌های شوم دشمنان از بدو انقلاب تاکنون، اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اجازه ندادند یک وجب از خاک این مملکت به دست دشمنان بیفتد و امروز این انقلاب باطراوت، پرقدرت و پرافتخار راه خود را ادامه می‌دهد.

 

این مقام مسئول با اشاره به حوادث پاییز سال گذشته ابراز کرد: دشمن در سال گذشته هم قصد داشت فتنه‌انگیزی کند؛ اما بازهم با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خورد و ما باید این را بدانیم  اگرچه  فتنه سال قبل، تلخ بود، اما درس‌ها و عبرت‌های بزرگی را برای ما به همراه داشت.

 

زرگر با اشاره به تقابل دشمن با ایران قوی تصریح کرد: همان‌طور که معظم له فرمودند ما در حال نزدیک‌شدن به قله‌ها هستیم و نباید در این مسیر احساس یاس و خستگی کنیم و باید باقدرت برای رسیدن به اهدافمان تلاش کنیم.

 

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های استان سمنان در نهایت با اشاره به بهره‌گیری استعمارگران از ابررسانه‌ها برای تسلط بر کشورهای دیگر اضافه کرد: امروز نقش رسانه بسیار قابل‌توجه است و هم می‌تواند فتنه ساز و هم انقلاب‌ساز باشد و ما باید از این ابزار به نفع خودمان بهره‌گیری کنیم.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از