حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان:

هدف کنشگران مجازی خلق آثار فاخر باشد

هدف کنشگران مجازی خلق آثار فاخر باشد

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز دشمن در فضای مجازی به دنبال تسخیر اذهان جوانان است و می‌بایست با تولید آثار فاخر به تقابل با دشمن در فضای مجازی پرداخت.

منصور شوقانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در آستانه برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان سمنان گفت: رویدادهای تولید محتوای دیجیتال بسیج فرصتی سازنده برای شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادها و جهت‌دهی به آنهاست.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز، افزود: فضای مجازی یک فضای تأثیرگذار در جامعه است و همان‌طور که اذعان دارید بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های معاندین از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای دنبال می‌شود.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: متأسفانه این فضا به سلاحی تأثیرگذار در دست دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تبدیل شده و روزانه حجم وسیعی از محتوای تولید شده توسط منافقین و معاندین برای تسخیر اذهان جوانان در این فضای مسموم منتشر می‌شود که می‌بایست با یک برنامه‌ریزی مناسب برای تولید محتوای بصیرتی جهت مقابله با هجوم تبلیغاتی دشمنان اقدام کرد.

 

شوقانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث فضای مجازی بیان کرد: بسیج در همه میدان‌ها تأثیرگذار و پیشرو بوده و در بحث فضای مجاز نیز با ایجاد این قبیل رویدادها قطعاً در میدان جنگ رسانه‌ای امروز نیز پیشقدم و موفق خواهد بود.

 

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: فضای رقابتی سالم و سازنده این رویداد سبب می‌شود سطح انگیزه جوانان و نوجوانان برای تولید محتوای سازنده و تأثیرگذار افزایش یابد.

 

وی همچنین ابراز کرد: کنار هم قرارگرفتن عناصر خلاقیت و هوشمندی و کارگروهی سبب می‌شود این رویداد به یک اتفاق جذاب و هیجان‌انگیز برای قشر نخبه و توانمند جامعه تبدیل شود.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین تأکید کرد: باید تلاش شود محتوای تولید شده در این رویدادها به سمت نیازهای جامعه سوق یابد تا تأثیرگذاری آنها در جامعه افزایش‌یافته و سبب تحول شود.

 

بنا به گفته شوقانی، جوانان و نوجوانان مستعد و توانمند در این راستا قطعاً مورد حمایت مسئولین استانی قرار گرفته تا بتوانند آثار فاخر خود را به‌صورت گسترده در بسترهای گوناگون منتشر کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از