حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
در استان سمنان؛

همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود

همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود

همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولین و مقامات ارشد کشوری و استانی در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی، آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ مهدی کاشفی، با اشاره به برگزاری «همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی» استان سمنان گفت: این همایش به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان و با حضور مسئولین و مقامات ارشد کشوری و استانی در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی، آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از نقش‌آفرینان اقتصاد مقاومتی استان، ارائه الگوی موفق در این عرصه و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی در استان سمنان است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان افزود: این همایش با حضور سرتیپ سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان، مسئولین قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

 

کاشفی با اشاره به فعالیت ۵۲۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغالزا در استان سمنان تصریح کرد: همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزا، تسهیلگران، کارآفرینان و تولیدکنندگان موفق استان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه الگوی حرکتی بسیج در اقتصاد مقاومتی مبتنی بر نقش‌آفرینی مردم است تصریح کرد: تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی ذیل بسیج سازندگی بسترهای لازم را برای نقش‌آفرینی مردم در حوزه اقتصاد و کمک به اقتصاد درون‌زا فراهم کرده و این مسئله نقطه اصلی مأموریت بسیج سازندگی در بحث قرارگاه اقتصاد مقاومتی است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از