حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/18 شمسی | 2024/09/08 میلادی
امام جمعه دامغان:

همه باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند

همه باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند

امام جمعه دامغان با بیان اینکه همه باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند، گفت: بیانات مقام معظم رهبری در هم‌صدا و همراه بودن با رئیس‌جمهور منتخب فصل‌الخطاب همه باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان در آئین نماز جمعه شهر دامغان با اشاره به فرارسیدن پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله سید محمود طالقانی اولین امام جمعه تهران گفت: نمازجمعه پایگاه بصیرت‌آفرینی است.

امام جمعه دامغان با تأکید بر جوان‌سازی در نمازهای جمعه، اظهار کرد: امام جمعه شأنی جز خدمت‌گزاری به مردم ندارد چرا که نماز جمعه یک تشکیلات مردمی است و باید مردمی بماند. 

وی افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر در ۹۰۰ نقطه کشور فریضه نماز عبادی سیاسی جمعه هر هفته برگزار می‌شود و نماز جمعه باشکوه شهر دامغان در سطح استان از حضوری معنادار برخوردار است. 

رستمیان با بیان اینکه به‌زودی پایگاه خبری آدینه با هدف اطلاع‌رسانی به‌موقع و افزایش آگاهی آحاد مردم از اخبار و گزارش‌ها روحانی و معنوی سطح شهر ایجاد و راه‌اندازی خواهد شد، گفت: با ایجاد و راه‌اندازی پایگاه خبری آدینه در دامغان تمام فعالیت‌ها و رخدادهای خبری اعم از ستاد نماز جمعه؛ فعالیت‌های روحانیون و قرآنی به تصویر کشیده و اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به اینکه همه باید یک‌صدا و واحد به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم، افزود: بیانات مقام معظم رهبری در هم‌صدا و همراه بودن با رئیس‌جمهور منتخب فصل‌الخطاب همه باشد. 

وی خاطرنشان کرد: موفقیت و همراهی با رئیس‌جمهور به‌ دور از اختلاف و تفرقه باید همراه باشد و با این کار کمک به رئیس‌جمهور را بیش از گذشته فراهم کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از