حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان:

سردار دل‌ها مظهر دلداگی به ولایت بود

سردار دل‌ها مظهر دلداگی به ولایت بود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان گفت: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی با وجود صلاحیت‌های بی‌نظیر اخلاقی اما همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست.

کبری اعرابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان گفت: سردار حاج‌قاسم سلیمانی از اسطوره‌های ایرانی و اسلامی و از قهرمانان ملی کشور محسوب می‌شود که قبل از شهادت وی را به‌عنوان شهید زنده می‌شناختند و در زمان کنونی نیز عظمت جایگاه او نشان‌دهنده زنده‌بودن نام و یاد سردار در جهان است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان تصریح کرد: سردار دل‌ها از شایستگی‌ها و صلاحیت‌های بی‌نظیر فردی، معنوی و رفتاری برخوردار بود به‌نحوی‌که باتوجه‌به جایگاه خاصی که در محضر مقام معظم رهبری داشت، باز هم خود را سرباز اسلام می‌دانستند و دوشادوش نیروهای مردمی و انقلابی در جبهه‌های حق علیه باطل مبارزه می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید سردار سلیمانی نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود که با ولایت‌پذیری به‌عنوان چهره بین‌المللی محور مقاومت در جهان مطرح و محور مقاومت خود را مدیون سردار می‌داند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان در ادامه افزود: ولایت‌مداری و روحیه انقلابی به‌عنوان ویژگی‌های مکتبی ایشان موجب شده بود از هیچ‌کس و هیچ‌چیز پروا نداشته باشد و در مقابل ظلم ایستادگی غیر قابل توصیفی داشته باشد.

این مقام مسئول اظهار کرد: سردار سلیمانی با داشتن شجاعت، تواضع و فروتنی، بی‌تعلقی به دنیا و سخت‌کوشی موجب شد که از وی به‌عنوان مؤثرترین فرد نظامی خاورمیانه یاد شود و فرماندهان ارشد نظامی دنیا از وی به‌عنوان یک استراتژیست بی‌بدیل یاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: سردار فاتح قلب‌ها علاوه بر منش نظامی از عطوفت بالایی برخوردار بود به‌نحوی‌که محبت و توجهات وی به خانواده‌های معزز شهدا و اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان بر کسی پوشیده نیست.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان تصریح کرد: مردان بی ادعایی همچون سردار سلیمانی سختی‌ها و مشقت‌هایی فراوانی برای رسیدن به خدا، حفظ دستاوردهای معنوی فرهنگی ملی و ایجاد امنیت در منطقه متحمل شده‌اند امید است که به لطف خدا ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از