حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده سپاه سرخه:

سیدالشهدای خدمت، دولت را به میان مردم آورد

سیدالشهدای خدمت، دولت را به میان مردم آورد

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: شهید جمهور با حضور در مناطق مختلف و انجام سفرهای استانی موجب ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان شد.

محمد‌مهدی‌ ادهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» ضمن تبریک و تسلیت شهادت خادم‌الرضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و همراهانش گفت: انسان‌های بسیار بزرگ‌ در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل می‌آیند.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با بیان اینکه شهید سید ابراهیم‌ رئیسی تمام افتخار خود را در این سالیان متمادی به خادمی امام هشتم گره زده بود، افزود: تمام زندگی وی در همین نگاه و دیدگاه و مدار تنظیم شده بود. 

ادهم در ادامه تصریح کرد: در سالروز ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)  در سال ۱۴۰۰ به‌عنوان خادم جمهور انتخاب شد و در شب ولادت این امام رئوف آسمانی شد. 

وی با اشاره به اینکه باور به ولایت در بند،بند وجود این شهید بزرگوار نهادینه شده بود، اظهار کرد: در تمام کلام و مشی سیدالشهدای راه خدمت پیگیری منویات ولایت و ولایت‌پذیری موج می‌زد، به‌طوری‌که در سفر استانی به مازندران این حجم حضور از مردم را به‌خاطر حمایت و به‌خاطر رهبر معظم انقلاب دانست.

به گفته فرمانده ناحیه سرخه، این حجم از ولایت‌مداری و حمایت از ولایت و پیروی از مسیر ولایت نتیجه آن چیزی جز بهترین مزد که شهادت است، نبود.

وی افزود: همه کسانی در مسیر اهل‌بیت و ولایت‌مداری خدمت می‌کنند سرانجام آنها قطعاً چیزی جز شهادت نیست؛ چراکه بهترین و بزرگ‌ترین جهاد، خدمت به این مردم و بزرگ‌ترین مقابله با آمریکا امروز خدمت به مردم شهیدپرور و شریف ایران اسلامی است. 

این مقام مسئول گفت: این شهید بزرگوار از اولین روزهای خدمت  به‌هیچ‌عنوان محدود و مقید به ساعت کاری و زمان‌ نبود، و شبانه‌روزی در راه خدمت به مردم بود و بلافاصله که از سفر خارجی که برگشت  در مناطق سیل‌زده حضور یافت و از نزدیک مسائل را پیگیری کرد.

وی به تعبیر همراهان رئیس‌جمهور گفت: زمان‌های استراحتش شاید زمان‌های برگشتی بود که بعضاً در بالگرد یا در هواپیما اتفاق می‌افتاد که این هم بعضی از دوستان می‌گویند بلافاصله از این فرصت‌ها هم به جهت تشکیل جلسه و پیگیری امورات از دست نمی‌دادند.

ادهم خاطرنشان کرد:  رحمت و رضوان الهی به روح این شهید که باتدبیر سفرهای استانی دولت را به میان ملت آورد و شخصاً خودش بسیاری از امور را پیگیری می‌کرد.

فرمانده ناحیه سرخه با اشاره به سفر رئیس‌جمهور در منطقه صفر مرزی و افتتاح پروژه‌ای که بعضاً ۱۸ سال راکد مانده بود گفت: به برکت حضورش و پیگیری‌ها این پروژه به ثمر رسید.

ادهم تصریح کرد: در جای‌جای کشور تقریباً حدود یک و نیم دور سفرهای استانی داشت و بعضی از استان‌های محروم را سه الی چهار بار حضور و امورات را از نزدیک دنبال می‌کرد.

 وی نگاه به مسائل سیاسی به وحدت و انسجام ملی و پرهیز از سیاست‌زدگی در امور، را یکی از نکات و شاخص‌های بارز این شهید دانست و اظهار کرد: سید محرومان  خیلی تلاش کرد که وحدت ملی را در همه گروه‌ها برقرار و با جریان‌های سیاسی ارتباط داشته باشد و با یک نگاه فارغ از سیاست‌زدگی این وحدت و انسجام ملی را ایجاد کند.

فرمانده ناحیه سرخه تصریح کرد: ثمره این نوع نگاه اجرای عملیات بسیار بزرگ «وعده صادق» بود که خب طبیعتاً احتیاج به یک وحدت و انسجام ملی به جهت ایجاد بازدارندگی بزرگ در مقابل دشمن صهیونیستی داشت که الحمدلله در دوران مسئولیت وی اتفاق افتاد و قطعاً هم این نکته به‌عنوان یکی از نکات بزرگ و اثرگذار در پرونده این شهید ثبت خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از