حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود خبر داد:

پرداخت ۴۱۰ میلیون ریال یاری برگ درمان اعتیاد

پرداخت ۴۱۰ میلیون ریال یاری برگ درمان اعتیاد

همه سازمان‌ها، نهادها و افراد جامعه می‌بایست در مقابله با آسیب‌های اجتماعی مشارکت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حسن غربا از فعالیت ۶ مرکز اقامتی درمان اعتیاد در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد یک مرکز ویژه بانوان و پنج مرکز ویژه آقایان است که از این تعداد، دو مرکز به عنوان مراکز معین تبصره ۲ ماده ۱۶ نیز فعالیت می نمایند.

 

 غربا ادامه داد: ۲ مرکز سرپایی درمان اعتیاد و یک مرکز کاهش آسیب ناشی از اعتیاد در قالب سرپناه شبانه و تیم سیار تحت نظارت بهزیستی شهرستان ارائه خدمت می‌نمایند.

 

وی از پرداخت مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال یاری برگ در بین متقاضیان درمان خبر داد و افزود: این مبلغ به ۱۳۰ نفر مراجعین که مشکل هزینه و قصد درمان اعتیاد را داشته‌اند، تخصیص‌داده‌شده است.

غربا از آمادگی بهزیستی مبنی بر پرداخت تسهیلات اشتغال به بهبودیافتگان، گفت: در سال جاری ۱۵ نفر از بهبودیافتگانی که یک سال از پاکی آنها سپری شده بود، تسهیلات اشتغال کم‌بهرهٔ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌ریالی پرداخت شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با بیان این مطلب که مقابله با آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه معضل اعتیاد، تنها در توان دولت یا یک سازمان نیست، اظهار داشت: همه افراد جامعه، سازمان‌ها، نهادها و افراد جامعه می‌بایست در این مهم مشارکت داشته باشند.



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از