حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان خبر داد:

فرودگاه سمنان میزبان پروازهای ویژه اربعین

فرودگاه سمنان میزبان پروازهای ویژه اربعین

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان گفت: در حال حاضر فقط یک پرواز ویژه اربعین از فرودگاه سمنان محقق شده که 28 مردادماه انجام می‌شود.

حسین شجاعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ از مهیا بودن زیرساخت‌های لازم در فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان جهت انجام پروازهای ویژه اربعین خبر داد و گفت: برای برقراری پروازهای اربعین، نصب دوربین‌ها نیز در سطح فرودگاه شهدای سمنان انجام شده است.

 مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان با اشاره به پیگیری‌های مجدانه جهت برقراری پرواز ویژه اربعین از فرودگاه شهدای سمنان به مقصد نجف اشرف، افزود: در حال حاضر فقط یک پرواز برای آسایش بیشتر زائران عتبات‌عالیات در اربعین حسینی مهیا شده است.

 وی در ادامه تصریح کرد: یک پرواز بین‌المللی از فرودگاه شهدای سمنان به نجف با هماهنگی شرکت‌های هواپیمایی به‌صورت رفت‌ و برگشت انجام می‌شود.

 شجاعی با اشاره به اینکه این پرواز ۱۵۰ زائر سمنانی را به فرودگاه نجف اشرف منتقل خواهد کرد، گفت: اولین پرواز بین‌المللی از فرودگاه سمنان به مقصد نجف اشرف ۲۸ مردادماه و زمان برگشت زائران اربعین حسینی از نجف اشرف ۳ شهریورماه انجام خواهد شد.

 این مقام مسئول با اشاره به رایزنی جهت برقراری دومین پرواز از فرودگاه شهدای سمنان به مقصد نجف اشرف، اظهار کرد: جهت برقراری یک پرواز دیگر از این فرودگاه به نجف اشرف در تلاش برای هماهنگی‌های لازم هستیم تا این مهم جهت آسایش زائران انجام شود.

 وی در خصوص فروش بلیت هواپیما از فرودگاه سمنان به مقصد نجف اشرف، بیان کرد: فروش بلیت به‌صورت عمومی و از طریق آژانس‌های هواپیمایی صورت خواهد گرفت که شهروندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به آژانس‌های هوایی مراجعه کنند.

 شجاعی در خصوص قیمت بلیت پرواز هوایی از سمنان به کشور عراق، خاطرنشان کرد: قیمت بلیت رفت‌ و برگشت برای زائران اربعین حسینی از فرودگاه بین‌المللی سمنان همانند مبالغ کشوری در نظر گرفته شده است.

 این مقام مسئول با اشاره به برقراری اولین پرواز بین‌المللی از فرودگاه سمنان به مقصد نجف اشرف طی سال گذشته، بیان کرد: در اربعین حسینی سال گذشته، دو پرواز از فرودگاه سمنان انجام شد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از