حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

پرونده زنگنه را به قوه قضائیه فرستادیم

پرونده زنگنه را به قوه قضائیه فرستادیم

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: پرونده‌ای که در خصوص زنگنه در مجلس یازدهم مطرح کردیم تقریباً به نتیجه رسیده بود و به دستگاه قضائی فرستادیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر درباره اولویت‌های این کمیسیون گفت: مسائل اقتصادی یکی از مسائل جدی است که مردم انتظار دارند کمیسیون اصل 90 به آن بپردازد، البته در مجلس یازدهم این مسئله را در اولویت داشتیم و در مجلس دوازدهم هم این اولویت را خواهیم داشت.

 وی اظهار کرد: شکایاتی که مردم به طور روزمره برای ما می‌فرستند آن‌ها را در دستور رسیدگی داریم.

 نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: رسیدن به مسائل اقتصادی و در اولویت قراردادن آن‌ها برای ما خیلی جدی است و راهش این است که جلوی فساد را که مردم خیلی در این زمینه تقاضا دارند را بگیریم.

  پژمانفر بیان کرد: راه مبارزه با فساد به‌ غیر از آن کاری که دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انجام می‌دهند ما هم انجام می‌دهیم و موضوع شفاف‌سازی را در اولویت کار کمیسیون قرار دادیم و تکالیفی را که در قانون برای شفاف‌سازی وجود دارد را در اولویت گذاشتیم و سامانه‌هایی مثل املاک و اسکان، سامانه‌های فروشگاهی، مالیاتی و بقیه سامانه‌هایی که روشن می‌کند فضا به چه شکل است را پیگیری می‌کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: انتخابات هیأت‌رئیسه بعد از اینکه تمام افراد کمیسیون به طور کامل معرفی شدند انجام می‌شود؛ چون در حال حاضر چهار الی پنج نفر هنوز به کمیسیون معرفی نشدند.

 وی توضیح داد: پرونده‌ای که در خصوص زنگنه در مجلس یازدهم مطرح کردیم تقریباً به نتیجه رسیده بود و به دستگاه قضایی فرستادیم و آن را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از