حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
استاندار سمنان:

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان پیگیری می‌شود

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان پیگیری می‌شود

استاندار سمنان با اشاره به‌ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در بخش‌های مختلف مانند بسیج حقوق‌دانان، گفت: در این راستا اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، سید محمدرضا هاشمی در جمع بسیجیان استان سمنان ضمن اشاره به‌ضرورت بهره‌گیری از توانمندی‌های بسیج در بخش‌های مختلف، تأکید کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان با محوریت بسیج حقوقدانان و وکلا باهدف کمک و ارائه مشاوره به مردم پیگیری می‌شود.

 وی با بیان اینکه توجه به امور فرهنگی در حوزه دانش‌آموزی از دیگر مباحثی است که باهمت بسیجیان می‌توان آن را در استان سمنان اجرایی کرد، گفت: تقویت اقدامات ارزنده مکتب سفیدپوشان در ایام اربعین حسینی از دیگر راهبردهای ما است.

 استاندار سمنان از تقویت ارتباط اولیاومربیان مدارس و مدیریت در مصرف بهینه آب به‌عنوان دیگر شاخه‌هایی یادکرد که می‌توان از ظرفیت بسیجیان استفاده کرد و افزود: این دست طرح‌ها برای اجرایی‌شدن در استان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

 هاشمی با بیان اینکه با بهره‌گیری از ظرفیت غنی و ارزشمند بسیج می‌توان در مسیر دستیابی به قله موفقیت و پیروزی، از پیچ‌های سخت به‌سلامت عبور کرد، گفت: بسیج در حال حاضر تنها متعلق به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، این فرهنگ امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی انتشاریافته است.

 وی افزود: در تمامی حوزه‌ها اعم از مباحث اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، علمی، نظامی، سیاسی و فرهنگی که تفکر فرهنگ بسیج و بسیجی حاکم شد، موفقیت و دستیابی به نتیجه ارزشمند و مطلوب به‌سادگی محقق گردید.

 استاندار سمنان ادامه داد: آشنایی آحاد اقشار جامعه بافرهنگ بسیج و بسیجی امری ضروری است، اهمیت‌دادن به بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی از دیگر مواردی است که می‌تواند در راستای آشنایی بافرهنگ بسیج، مؤثر باشد.


منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از