حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خبر داد:

کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در شاهرود

کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف انواع لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه کامیونت با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران امنیت اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان شاهرود با همکاری مأموران یگان تکاوری استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور شاهرود - میامی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: در بازرسی ماموران از خودروی موصوف تعدادی لوازم خانگی قاچاق شامل ۳ دستگاه یخچال فریزر و ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی فاقد مدارک گمرکی لازم و قاچاق کشف شد.

 

وی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است؛ عنوان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

شائینی از تداوم و تشدید این گونه طرح‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس خبر داده و از شهروندان خواست هرگونه گزارشات خود در زمینه قاچاق کالا، ارز و سوخت را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

 

 

پایان پیام

کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در شاهرود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از