حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/18 شمسی | 2024/09/08 میلادی
رئیس هیأت تنیس استان سمنان مطرح کرد:

کمبود زمین مشکل اصلی تنیس‌بازان سمنانی

کمبود زمین مشکل اصلی تنیس‌بازان سمنانی

رئیس هیأت تنیس استان سمنان گفت: مهم‌ترین معضل تنیس‌بازان استان سمنان کمبود زمین است که باعث شده در برخی شهرستان‌ها امکان برگزاری مسابقه وجود نداشته باشد.

حمید دهرویه در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به چالش‌ها و مشکلات در ورزش تنیس استان سمنان گفت: مهم‌ترین چالش و مشکلی که هم اکنون در استان سمنان با آن مواجه هستیم کمبود زیرساخت‌ها، امکانات و زمین برای ورزش تنیس است و در بعضی شهرهای استان با کمبود زمین مواجه هستیم و از این‌ رو نمی‌توان برخی مسابقات را برگزار کرد. 

وی در ادامه افزود: علی‌رغم مشکلات، در حال حاضر ورزش تنیس در شهرهای سمنان، شاهرود و گرمسار فعال است و با انعقاد قرارداد‌هایی تشکیل هیأت تنیس در شهرستان دامغان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 رئیس هیأت تنیس استان سمنان تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد توسعه همگانی این رشته ورزشی در سطح استان بودیم و خانواده‌ها با وجود هزینه‌های بالا در روند آموزش ورزش تنیس حمایت لازم را از فرزندان خود دارند. 

وی خاطرنشان کرد: اخیراً دوره‌های بسیار خوبی برای مربیگری و داوری رشته تنیس برگزار شده و ماه‌های پیش رو شاهد پیشرفت بیشتر و افزایش تعداد مربیان و داوران در استان خواهیم بود. 

دهرویه با بیان اینکه رشته تنیس نیازمند تمرکز، آموزش قوی و تمرین است گفت: هیچ محدودیت سنی برای شروع ورزش تنیس وجود ندارد و از سنین هفت سال به بالا می‌توان این ورزش را فراگیری کرد؛ اما بهترین زمان برای یادگیری ورزش تنیس و پیشرفت جهت مدال‌آوری هفت الی ۱۶ سال است. 

وی نسبت به آینده ورزش تنیس در سطح استان سمنان ابراز امیدواری کرد و افزود: ورزشکاران جوانان و نوجوان استان در سال گذشته عناوین برتری را در مسابقات کسب کردند و امید است در مسابقات آینده شاهد مدال‌آوری ورزشکاران استان سمنان باشیم. 

دهرویه ابراز کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری در استان برای پرورش و افزایش دانسته‌های مربیان، تلاش بر این است که با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رده‌های سنی مختلف شاهد تربیت تنیسورهای بیشتری در سطح استان سمنان باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از