حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه موقت سمنان:

گرم‌شدن تنور انتخابات نیاز به عملکرد درست دارد

گرم‌شدن تنور انتخابات نیاز به عملکرد درست دارد

امام جمعه موقت سمنان گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رأی می‌شود اقدامات عملی مسئولین در رفع مشکلات مردم و گره‌گشایی است تا باعث دلگرمی آنها شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور امام‌جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان که در مصلی این شهر برگزار شد با اشاره به در پیشرو بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران، گفت: مردم و مسئولین باید تلاش کنند تا تنور انتخابات را گرم شده و مردم حضور پرشوری پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

 

وی در ادامه افزود: اما در کنار سخنرانی‌ها و تبلیغات رسانه‌ای،  مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رأی می‌شود اقدامات عملی مسئولین در رفع مشکلات مردم و گره‌گشایی است تا باعث دلگرمی آنها شود.

 

امام جمعه موقت سمنان ابراز کرد: اگر مردم بی عدالتی و تبعیض را در دستگاه‌های اجرایی بینند دلسرد می‌شوند متاسفانه گزارش‌هایی از سمت مردم نسبت به انتصابات رابطه‌ای به دست رسیده که انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی با جدیت در این خصوص ورود کنند.

 

حجت‌الاسلام قدس‌پور بیان کرد: دررابطه‌با بزرگانی که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت می‌کنند حضور آنها بر اساس شایستگی و صلاحیت نه به تقاضای خودشان بلکه با اصرار مردمی است و فلذا تلاش برخی برای تفرقه‌افکتی در استان و حضور فردی خاص دور از انصاف و نشان‌دهنده افق دید کوتاه عده‌ای تفرقه‌افکن است.

 

وی بیان کرد: دستگاه‌ قضا با اهتمام پیگیر احقاق حق‌وحقوق معدنچیان و حادثه تلخ معدن طزره دامغان است و نباید اقدام‌های رسانه‌ای به‌گونه‌ای باشد که حقی از طرفین ضایع شود.

 

خطیب جمعه سمنان دررابطه‌با عملیات طوفان الاقصی و حوادث چند روز اخیر در نوار غزه ابراز کرد: سردمداران صهیونیستی همواره به دنبال غافلگیرکردن مردم مظلوم فلسطین و هجوم یکباره به آنها بودند؛ اما این بار خودشان غافلگیر شدند و معادلات آنها به هم ریخت.

 

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری نسبت به نابودی رژیم منحوس صهیونیستی، ابراز کرد: پیش‌بینی‌های ایشان و درایت و بصیرت ایشان از آینده اتفاقات جهان نشان‌دهنده بصیرت و تقوای این رهبر جهان اسلام است و اینکه امروز جبهه مقاومت توانسته این چنین در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کرده نشان‌دهنده تأثیر انقلاب اسلامی در نهضت‌های مقاومت جهان دارد.

 

وی در نهایت با اشاره به برگزاری یادواره شهدای امنیت بیان کرد: این شهدا از افتخارات سرزمین مادری هستند و نباید بگذاریم به فراموشی سپرده شوند.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از