حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مجری برنامه از جیغ لاک تا خدا:

بانوان ایران تمدن‌ساز هستند

بانوان ایران تمدن‌ساز هستند

مجری برنامه از جیغ لاک تا خدا با بیان اینکه بانوان تمدن‌ساز هستند، گفت: گره‌های بزرگی به دست دختران سرزمین جمهوری اسلامی ایران باز خواهد شد دختران ما نباید اجازه دهند فکر، ذهن و مسیر آنان توسط اشخاصی تغییر کند.

اسماء سرایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: دختران سرزمین ما پاره تن تک‌تک ما هستند و باید بدانند که به فرموده سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی دختران تمدن‌سازان سرزمین ایران هستند و قرار است دخترانمان تمدن چندین هزارساله را برای کشور ایران بنا کنند.

سرایی خاطرنشان کرد: دختران سرزمین ایران می‌توانند با الگوبرداری از خانم حضرت زهرا (س) به‌عنوان اولین زن در طول تاریخ بشریت و به‌عنوان یک دیپلمات در زمان جاهلیت عرب که قیام به پا کرد، در جهان با تمدن اسلامی قیام به پا کنند.

فعال عرصه حجاب و عفاف خطاب به دختران نوجوان و جوان، افزود: گره‌های بزرگی به دست دختران سرزمین جمهوری اسلامی ایران باز خواهد شد دختران ما نباید اجازه دهند فکر، ذهن و مسیر آنان توسط اشخاصی طراحی و تغییر کند که به‌اندازه ذره‌ای دلسوز نوجوانان و جوانان دختر و پسر ایران نیستند.

سرایی اظهار کرد: دشمنان در برنامه‌های طراحی شده خود به‌دروغ اذعان می‌کنند که به فکر جوانان ایران هستند و می‌خواهند آنان را آزاد کنند؛ اما در اصل هدف دشمن این است که دختران ما را به جایی برسانند که دیگر حتی قدرت زندگی‌کردن را نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دختران ما اهل تفکر، معرفت و شناخت هستند؛ بنابراین در مورد مسائل روز تفکر و تأمل بیشتری داشته باشند و جایگاه بالای خود را درک کنند و قدر این جایگاه عظیم خود را بدانند و در مسیر موفقیت و سربلندی قدم بردارند.

این فعال فرهنگی اذعان کرد: جوانان ما در فضای مجازی دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیری هستند که پیشگیری یا به‌حداقل‌رساندن این آسیب‌ها با مدیریت اصولی خود جوانان در فضای مجازی رقم می‌خورد.

سرایی در ادامه افزود: نوجوانان و جوانان باید قدرت برنامه‌ریزی و تغییر علایق را در خود ایجاد کنند علاقه به فضایی که انسان را از حقیقت دور کرده و وارد فضایی می‌کند که فرد حتی خانواده خود را نمی‌بیند در او ایجاد شده است که بسیار خطرناک است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما می‌توانیم برای نجات از بحران فضای مجازی بافکر، برنامه‌ریزی، ایده و مشاوره همهٔ این درهای بسته شده را به روی خود باز کنیم و درهایی که به‌اشتباه در فضای مجازی باز شده است را در این فضا ببندیم و با تفریح سالم، مطالعه و کتاب‌خوانی خلأ فضای مجازی را پر کنیم.

کنشگر حجاب و عفاف افزود: نوجوانان و جوانان بدانند رفیق خوب خدا، اهل‌بیت، کتاب و دوست خوب است سعی کنند در جمع‌هایی که دارای کار هدفمند علمی، فرهنگی و تربیتی هستند قرار بگیرند تا همین اتفاق زندگی آنان را کیلومترها جابه‌جا کند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از