حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی سرخه مطرح کرد:

گروه‌های جهادی پیشرو در خدمت‌رسانی به مدارس

گروه‌های جهادی پیشرو در خدمت‌رسانی به مدارس

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی سرخه گفت: در آستانه بازگشایی مدارس گروه‌های جهادی به‌صورت خودجوش به مدارس خدمت‌رسانی می‌کنند.

محمدرضا امامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در سطح سرخه گفت: این گروه‌ها ذیل حوزه دانش‌آموزی سرخه سازماندهی شده‌اند و به‌صورت خودجوش به مدارس خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی سرخه با اشاره به رنگ‌آمیزی مدارس در قالب طرح شهید عجمیان افزود: این طرح برای کمک به آموزش ‌و پرورش سرخه برای آماده‌سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید صورت گرفته است.

امامی با اشاره به فعالیت این گروه‌های جهادی در سطح مدارس اظهار کرد: گروه‌های جهادی با اقلام و لوازم رنگ‌آمیزی جهت ترمیم رنگ‌های سطوح مختلف ساختمان مدارس، به بازگشایی باشکوه‌تر در اول مهر کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جهادگران درب‌ها، پنجره‌ها و دیوارهای محوطه و کلاس‌های مدارس را جهت رفاه حال دانش‌آموزان رنگ‌آمیزی می‌کنند، افزود: این فعالیت‌های جهادی باعث تسریع آماده‌سازی مدارس و کاهش داده‌های مدیران جهت هرچه زیباتر شدن محیط آموزشی برای شروع سال تحصیلی جدید می‌شود. 

امامی با اشاره به اینکه این طرح در قالب دو گروه انجام شده است، افزود: گروه‌های جهادی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی ‌(ع ) کار رنگ‌آمیزی در مدارس را بر عهده گرفته‌اند که این طرح در مدارس شهید حسنان، سمیه، مقداد و حضرت معصومه (س) اجرا شده است.

وی همچنین تصریح کرد: بسیج‌دانش‌آموزی در این گروه‌های جهادی پذیرای علاقه‌مندان به کار جهادی است و آمادگی کامل جهت سازماندهی در کارگروه‌های مختلف را دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: همکاری و هماهنگی معلمان و مدیران مدارس در جهت هماهنگی این امور باعث انگیزه و رغبت دانش‌آموزان و شرکت در گروه‌های جهادی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در طول سال‌های اخیر افزود: جهادگران با خدمات‌رسانی مختلف همیشه کمک‌حال مدارس بوده‌اند و آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به مدارس همانند سنوات گذشته را دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از