حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان سمنان:

17 هزار نفر در امتحان نهایی شرکت می‌کنند

17 هزار نفر در امتحان نهایی شرکت می‌کنند

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان سمنان گفت: 17 هزار دانش‌آموز و داوطلب در آزمون امتحان نهایی امسال استان سمنان شرکت می‌کنند.

احمد اکبری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ از شرکت بیش از ۱۷ هزار نفر در آزمون امتحان نهایی خردادماه امسال در استان سمنان خبر داد و گفت: داوطلبان آزاد و ایثارگر بزرگسال رشته‌های نظری، فارغ‌التحصیلان متقاضی ترمیم نمره و همین‌طور دانش‌آموزان پایه‌ای دهم و یازدهم و دوازدهم در آزمون نهایی امسال شرکت می‌کنند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان سمنان در ادامه افزود: آزمون امتحان نهایی از امروز تا چهارم تیرماه در سه‌پایه دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می‌شود.

 بنا به گفته احمدی، موارد تخلفاتی که در قانون اساسی به آن اشاره شده از جمله به‌همراه‌داشتن وسایل ارتباطی، حضور در آزمون باهویت مجهول و استفاده از نوشته‌های دانش‌آموزان دیگر و.... از جمله مواردی است که منجر به محرومیت دانش‌آموزان از امتحان نهایی می‌شود.

وی همچنین ابراز کرد: دانش‌آموزان حتماً در آزمون نهایی خردادماه شرکت کنند بدین جهت که این نمره تأثیر مستقیمی در نتیجه کنکور خواهد داشت و نمرات شهریور و دی‌ماه دانش‌آموزان تأثیری در کنکور ندارد. 

این مقام مسئول در نهایت ابراز کرد که دانش‌آموزان می‌بایست ۱۵ دقیقه قبل از برگزاری فرایند آزمون جهت احراز هویت الکترونیک در محل فرایند آزمون باید حضور داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از