حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

راه‌اندازی ۲۳۱ پایگاه جشن عاطفه‌ها در سمنان

راه‌اندازی ۲۳۱ پایگاه جشن عاطفه‌ها در سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه ۲۳۱ پایگاه ثابت و سیّار جشن عاطفه‌ها در سطح استان سمنان برپا شده است، گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها از دانش‌آموزان محروم استان حمایت کنند.

محمدحسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه شروع سال تحصیلی جدید گفت: این جشن هر ساله با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و نیکوکاری با مشارکت آحاد مردم در سطح استان سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در راستای کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود، افزود: این جشن جهت افزایش هم‌بستگی و انسجام اجتماعی عمومی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران استان سمنان توسط دفاتر یازده‌گانه کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۱۶۰ مرکز نیکوکاری سطح شهرهای استان سمنان تصریح کرد: این جشن با استقرار ۱۷۱ پایگاه ثابت در سطح شهرها و ۶۰ پایگاه سیار از ۱۷ شهریورماه آغاز و تا ۱۵ مهرماه نیز ادامه خواهد داشت و همچنین در آخرین هفته شهریورماه پایگاه‌های جشن عاطفه‌ در مصلاهای نماز جمعه برپا خواهد شد.

ذوالفقاری از نواخته شدن زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس منتخب استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: در هفته اول آغاز سال تحصیلی، کار مشترکی در سطح مدارس برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام خواهد شد.

این مقام مسئول از وجود ۶ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش خدمات این نهاد حمایتی خبر داد و اظهار کرد: در پویش «مشق همدلی» قرار است ۶ هزار بسته لوازم‌التحریر برای این دانش‌آموزان تأمین و به آن‌ها اهدا شود.

 وی همچنین تصریح کرد: در این طرح بسته‌های نوشت‌افزار به ارزش ۳۰۰ هزار تومان از محل کمک نیکوکاران و ۲۰۰ هزار تومان از اعتبارات امدادی، تهیه و به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

ذوالفقاری اضافه كرد: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان كمك‌های امدادی مراكز نیكوكاری و مدارس از طریق جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از